2011. május 23., hétfő

Szeles majusi ido - Ruben

Csutortokon mentem elokeszitobe. Egesz sokan voltunk, igy az autokkal megpakolt dobozon most osztozkodnom kellett. Masfel ora elteltevel atmentunk Loriek termebe es veluk egyutt enekeltunk ovodas dalokat. Itt mi kicsik mar jol lefaradtunk, nem nagyon ultunk meg a hatsonkon, de azt elveztem, hogy Lorit piszkalhatom.
Meg 1 orank volt Lorit felszedni -mikor mi vegeztunk- igy gyorsban hazajottunk. Szabadnapos apankat kuldtuk el noverkemert. Egyenesen visszajottek, apa osszedobott egy korai ebedet, ami utan kicsit ejtoztunk, majd bementunk a varosba par dologert, mint pl jegkrem!
Penteken is szabad volt apa, igy Lori ele mind a harman mentunk. Varosba beszaladtunk ismet az elmaradt dolgokert, majd egyenesen jottunk is haza. Kesoi ebed utan aztan mentunk a jatszoterre, ahol elore megbeszeltuk, hogy osszetalizunk Monikaekkal. Az eso persze rakezdett, de mi bartan nekivagtunk es nagyon is jol tettuk, mert olyan szep napos delutan kerekedett belole, amibol mostanaban nem nagyon jut nekunk. Egeszen fel 7-ig maradtunk, majd egy gyors furdes utan beajultunk az agyba.
Szombaton mar 6-kor keltunk, mert ugye az egyetlen pihenos nap...
9-kor benyomtunk egy nagy adag rantottat, sult baconnal, amit ket kezzel ettem, ugy izlett! Meg kicsit kohogok, folydogal a nozim, de ebbol is latta anya, hogy jobban vagyok.
11-kor kimentunk, es en ki is doltem.
A parkban keltem fel, rogton kaja utan kutatva, mikor meglattam, hogy Lori friss borsot eszeget. Eloszor furcsan neztem ra, hogy be van 'csomagolva', de utana ugy racuppantam, hogy hazaig ettem oket. Aztan anya nagy batran osszedobott egy borsolevest, a mamaet leszamitva elsot eletunkben, de nagy meglepetesere az egesz elfogyott!
Apa is megjott kozben, vele ebedeltem. Utana kimentunk a kertbe, ahol legalabb 1 orat elhomokoztunk, jatszottunk. Abbol persze lett is pancsi este...
Vasarnap orult szelre keltunk, de templomba csak elmentunk. Onnan boltba rohantunk, majd a konyvtarban talaltunk menedeket az idojaras elol. Lengyel barataink is feltuntek fel ora mulva, de addigra mar a sok gyerekektol megkergultunk, igy mi el is jottunk. Azert 1 ora mulva beestek hozzank, jatszottunk fent szepen, majd lenyugvaskent Kisvakondot neztunk, mig az apukajuk ertuk nem jott.
Mi csak ekkor ultunk le kesoi ebedunkhoz, amin tesokam nagyon huzta a szajat, amit anyank megunva elkuldte aludni. Nem is kellett neki tobb, felment es fel pillanat alatt elaludt apa helyen.
Csak 1 oracskat aludt, addig en kerteszkedtem.
Noverem nagyon nehezen kelt. Az agybol kimaszott, de akkor elaludt a foldon, majd anya karjaba vette es ott is elbobiskolt. Este persze egyedul kellett aludni mennem, de nem bantam, mert a delutani alvas kimaradt.
Hetfon szelviharban vittuk es hoztuk noverkem. En jol voltam masodik utunkon, mert mar az iskola fele menet bealudtam es anya total beburkolt a takaromba, igy nem zavart a szel. Lori viszont beult a babakocsiba, mert attol felt, hogy elfujja a szel.
Emiatt aztan nem is mentunk  mar sehova, amitol jol becsavarodtunk. Veszekedtunk, verekedtunk, oltuk egymast, kiabaltunk, sirtunk, rittunk... es az sem segitett, hogy anyank emiatt idegbeteg volt.
Este furodtunk, de ott is csak bantottuk egymast, igy az elalvas sem ment hamar, 4x is be kellett jonnie anyanak, hogy csendre intsen minket.

8 megjegyzés:

admin írta...

Mennyit nőttetek, és mennyivel szebbek vagytok már! :-)))
Jó, hogy már gyógyulgattok.
Kár, hogy ilyen szeles napjaitok vannak.
Máté is "bolond", ha nem mehet ki. Bár sokszor akkor is, ha kint van, így többnyire én is idegbeteg vagyok! :-DDDD

Alida írta...

Hali!
Nálunk most szuper jó idő van. A palántáid óriásiak, nagyobbak, mint Ruben. Mit segített a kis kertész?
Alida

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon cukik a gyerekek a kepeken,nalunk olyan meleg hogy nem lehet kinn ulni igazi nyar.Igaz delutan altalaban sotetul,dorog ,villamlik fel oraig aztan majd szepen kisut a nap egy szem eso nelkul es megy minden tovabb.Reggeltol estig kinn akarnak lenni a gyerekek, alig tudjuk oket este fel 10-kor becipelni.Lori draga orulunk hogy jobban vagy mar.Jo kis napjaitok voltak es vannak mindig.Edesen homokoztok,Lori meg cukin alszik.Hat a kis kertesz mit is kerteszkedett?Szep nagyok lettek a palantaitok!puszika

Kristóf és Maja írta...

Régen jártunk erre, elnézést érte! Ezek szerint nálatok is vannak ilyen civakodós napok? Nálunk is.. És ilyenkor a mi anyunk is eléggé idegbeteggé változik, még kiabál is.. Ezen persze mi sértődünk meg a végén.. Ki érti ezt??
Gyors gyógyulást a betegeskedőnek! Reméljük az orrfolyás és a köhögés most már hamar elmúlik teljesen.

Puszi
Maja és Kristóf

Névtelen írta...

Küldtem 1 mailt!
Alida

Era és Dani írta...

Bocsi kissé ritkán járunk erre...de végigolvastunk benneteket.
Jók a képek,egyiken szebbek,mint a másikon.
Gratula a borsóleveshez,biztos fincsi volt.
és talán már ott is jobb idő lett..
Puszi nektek.

Bea írta...

Na ez a szél,nálunk is mindig ez van ha szeles az idő.
Puszi!édesek vagytok!Beus

myboys/kerub írta...

A borsoleves csak nem sajat kertbol keszult? :) A szeles ido borzalmas, es osszehasonlithatatlanul rosszabb az itteni (angol)...meg jo, hogy mi ezalatt a magyar 30 fokos nyarat elvezhettuk :P ..most meg szokhatjuk ujra a hideget :S