2011. május 18., szerda

Betegesen - Lori

Mult het kozepe ota mindketten -egyre szebben- kohogunk. Nagyon lassan jon ki ez a natha, ami miatt anya remenykedett is, hogy csak egy mulo dolog, de sajna nem lett igaza.
Azert a hetvegenk jol telt. Szombat delelott beszaladtunk a varosba megvenni a szukseges dolgokat, majd itthon megettuk az ebedunk, hipergyors mini muffint sutottunk es mar mentunk is Monikaekhoz! Tavaly augusztusban vettek a hazuk es a fiuk apukaja egyedul ujitja fel, igy vegre most ertek el odaig, hogy az emeleten levo szobak keszek, butorozottak lettek. A rossz ido miatt oda szorultunk be. Ott volt a baj, hogy a sracok eleve az egesz napot ott toltottek, es mire odaertunk, mar nagyon be voltak porogve. Durvak voltak, sokat verekedtek. Meg Xavier is, aki az artatlan kis bababol egy igazan rossz kolok lett. Anyat jol hasba harapta, nekunk meg az osszes hajunk kimarta... Vegul voltunk a kertben is kb fel orat, kicsit lehiggadni, de a huvos, szeles ido bekergetett minket. Utana mar nem is maradtunk sokaig, meg en is szoltam tobbszor anyanak, hogy haza akarok menni.
Azert tul nagy traumat nem okozott a sracokkal toltott delutan, mivel vasarnap reggel azzal keltem, hogy mikor jonnek mar? Templomba most sem mentunk, mert ha kint hideg van, akkor ott bent meg hidegebb es nem kellett, hogy ennel jobban megfazzunk.
Ebed utan kopogtak es meg is jottek barataink. Kicsit setalva, mas kornyezetben baratsagosabban viselkedtek; szepen eljatszottunk a padlasterben, nem volt rank semmi panasz.
Hetfon ugyan mentem iskolaba, de mashova nem, a buta idojaras miatt. Kedden voltam a legrosszabb paszban, sokat sirtam, mindenert szenvedtem, de legalabb mar a kertben el tudtuk tolteni egy kis idot (nem tepte le a hajunk a szel).
Szerdan ocskos 5-kor kelt, majd a kakao eltunteteset kovetoen vissza is rokazta a frissen kisikalt ulogarniturara. Igy anya napja jol kezdodott, de legalabb en mar nem kohogtem. Viszont mindkettonk nozija folyik, ocskose rendesen, jo zolden...
Delutan apa par oras itthonlete alatt anya eltunt a fogorvoshoz. Vele akartam menni, de amit rakerdezett, hogy akarok-e inkabb palacsintat es en igent mondtam; rogton kuldott apamhoz leadni a rendelest. (Es milyen jo, hogy nem jott, mert ez az uj doki ugy 'tisztitotta' meg a fogaim, hogy majd kicsordult a konnyem, meg aztan verzett is a protkom rendesen:s- szerk.)

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon cuki Lori az alvos es a masik csajos kepen.De sokat bunyoztatok ti a fiukkal.KIteptek a hajatokat,hat az nem lehetett jo,anya remelme mar elmult a harapas nyoma.Remelem jol vagytok mar.puszika
Ja es gyogyulast kivanunk

admin írta...

Jaj, szegény betegeskedőseim! Gyógyuljatok gyorsan!!!
Felénk most jó idő van, küldök belőle egy kicsit..., jó? :-)
Húúú, fogorvos az nekem is kellene... :-s

Bea írta...

Szupi az első képetek,aranyosak rajta.Ritkán jövök sajnos,időm nulla.A múltkor írni is akartam csak épp valamiért nem engedte.Puszi mindenkinek.
Beus

Marika írta...

Jobban vagytok már? Remélem most már nektek is jut 1 kis meleg!?
Hallottam a telcsit amikor hívtál, de tény, hogy "aludtam", mert most 3x vagyok éjszakás, tehát ma és holnap is, de 11-ig fent leszek :)
és várom a hívásodat! puszi: mamm

Olivia ℇ Alexandra írta...

Reméljük, mostanra mar elmult a natha és küldünk egy kis napocskat is!
Puszi