2011. február 11., péntek

Valtozo korban - Ruben

Szerdan nagyon adagoltam magam! Delelott azzal, hogy mig anya fent pisilt, en elokotortam az aprot (1-2 pennis) tartalmazo befottesuveget es felcipeltem az emeletre. Anya epp jott felem, hogy menjunk le gyorsan, mert indulunk Loriert a suliba. En erre begurultam es ugy hajitottam le az uveget, hogy csak na!!! Persze darabokra tort, szanaszet szorodott a sok erme. Anyam meg duhongo oroszlanna valtozott, bedobott a szobajukba, elohalaszta a porszivot es nekiallt fentrol lefele felporszivozni az aprobb darabokat, mig a markaba gyujtotte a nagyobbakat, zsebebe pedig a lovet. Kozben en orditottam es sirtam, mert igazsagtalannak ereztem az anyai szeretet mellozeset, de mivel anya csak visszauvoltott, rarugtam a porszivot... 15 percig tartott a feltakaritas, sok kis uvegszilankkal, torott vegu porszivoval, sajgo hatu szulovel. Ekkor mar lemereszkedtem, anya elkapott, szabalyosan bevagott a babakocsiba, amin ismet megsertodtem, de nem hatodott meg, mert mar csak 11 percunk volt, hogy odaerjuk az iskolaba (kb 15 perc kell).
Delutan elvittuk Lorit tornazni, amit en kin-keservesen birtam csak kivarni. Egy kicsit szaladgalhattam, de mikor mar zavarni kezdtem a lanyokat, babakocsiba talaltam magam. Az ora vegeig etetett osom, ezzel tartva csondben.
Ezt kovetoen -mar itthon- a 2. ebedunk fogyasztottuk, amikoris en szepen, csondben kidoltem. A sok rinya es a sok veszekedes megtette a hatasat, belefaradtam. A kezemmel meg boszen nyultam a kajaert, de a szemecskeim mar csukva voltak.
Csutortok reggel mentem en is a csajokkal. Az eso laba elegge logott, de anyam bator volt, es hagyott motorozni. Az varost azzal robogtam be, mig Lori 2,5 oran at okosodott. Bementunk nehany boltba, ahol mindig szofogadoan, okosan viselkedtem. Ha rauntam a motorra, odavittem anyanak es kicsi setalasba fogtam. Nem szaladtam el, vegig a babakocsi mellett maradtam, ami most eloszor fordult elo, anyam nagy oromere. (Volt am sikere a motornak, hisz ilyen nincs am Angliaban!) Igy nagy boldogan bandukoltunk mar 2. oraja, mikor rakezdett az eso. En el is faradtam, de nem tudtam, hogy mit akarok, mert hol bekereckedtem a kocsiba, hol a jarganyom cipeltem nagy nyogesek kozepette. Vegul anya unta meg a dolgot es bekotott szorosan a babakocsiba, hogy ne tudjak megszokni. (Par napja rajottem, hogy ki tudok bujni a laza ovbol.)
Lorival kiegeszulve jottunk haza, amit en vegig az esovedo alatt toltottem, nagy unalomban, igy inkabb el is szunyokaltam.
Az ebed illatara ebredtem, rogton neki is estem. Noverkem kicsit hamarabb vegzett, de csak akkor kaphatta meg a megerdemelt edesseget, ha en is befejeztem az evest. Ezen felbuzdulva jott es segitett.
Delutan, este jatszottunk a padlasterben, mosogattunk lent, majd a par hete felvett szokasunkkal zartuk a napot, miszerint leulunk a szamitogep ele es zeneket, rovid meseket hallgatunk, mig a 'vasalono' vegzi a dolgat a hatterben.
Pentek reggel a csajok villamkent tuntek el. Anya szinte vegig futtatta tesot a sulihoz, majd mar magaba robogott haza, mert mentunk egy uj helyre, amit Monika (a lengyel barataink anyukaja) ajanlott. Ez tolunk 15 percre van, torna, 3 even aluliaknak. Volt ott par dolog, amire fel lehetett maszni, csuzda, labdak, babzsak... 45 percig tartott, a vegen enekeltunk is, majd kaptam matricat, mert ugyes voltam (mindenki kapott), de le is teptem es eldobtam. Innen 20 percunk volt, hogy Lorit felszedjuk (hazafele kellett menni, az 15 perc, majd onnan meg 15 perc seta lenne), igy anya kenytelen volt vegig futni, de idoben ertunk oda.
Iskolabol beugrottunk egy torta boltba, ahol etelszinezot vettunk, megcsodaltunk par kesz tortat es jottunk is haza. Ebedet keszitettunk, abbol kicsit valogatosan ettunk, majd kimentunk kerteszkedni. Azaz mi motorozni, babakocsit tologatni, triciklizni, mig anya meg mindig a diszkovek eltakaritasan faradozott. Egy oracskat voltunk kint, mire noverkem megunta es bement. Ekkor mar nagy asasban volt anyam, amiben ugy utanoztam, hogy a gereblye fejet foldre tettem, raleptem a csizmammal es nagyot nyogve felemeltem, pont mintha asnek! Vegul apa megerkezese vetett veget a 'bulinak'. Bementunk, elmeselte, hogy mi volt a dokinal, mivel most ment az eves ellenorzesre. Kicsit hizott (6 kilo), azt le kell adnia, rendesebben kell ennie es idoben, ill. jobban figyelni a cukor szintjere, mivel a tavalyi 7-rol, 7.9-re nott a szintje, ami nagyon sok ilyen 'rovid' ido alatt.
Teveztunk, gyumit majszoltunk, majd apatol el is koszontunk, ment vissza melozni. Felmentunk a padlasterbe, ahol az elso percben felboritottam anya nagy bogre kavejat! Szinte egyenest belefutottam, ment mindenfele, mire kaptam is egy sallert, majd Lori is leorditotta a hajat a fejemrol... A csajok nagy suvickolasba kezdtek, mialatt en is szepen lenyugodtam es anyahoz bujva kibekultunk.
Furdest kicsit keson, 7-kor kezdtunk, ismet 40 percig nyomtuk, mig el nem hult a viz. Elalvashoz viszont csak par pillanat kellett, hisz a nap kozbenit kihagytam.


5 megjegyzés:

admin írta...

Hát, nekem mindig tetszett, ahogy Ruben be tud aludni a székében! :-)))
Nem indult valami jól a napotok, elhiszem, hogy kikeltél magadból!
Nincs olyan motor angliában??? :-o
Máté is imádja a szg-en nézni a dolgokat, de csak ha ott ülünk vele... bár jobban szeret a képernyő jobb oldalára mutogatni, hogy melyiket is akarja nézni (így mindig csak rövid ideig látunk egyet..., kivéve, ha kiteszem nagyba). :-)
Máté a bilin szokott nyögni...., de csak 1-2 másodpercet, aztán már megy is tovább. Tudja, mit kell ott csinálni. :-D
Te már nézegeted a tortákat? Végül is..., mindjárt szülinap! :-o
A fondantos bejegyzésemnél van egy kép a tortámról...
Pussz!

Kristóf és Maja írta...

Édesek a képek! És elnézést, hogy ritkábban kukkantunk ide, de anyát kimeríti ez a folytonos betegeskedés és éjszakázás.. Nagy örömére a héten apa is influenzás lett úgyhogy ő tartotta egyedül a frontot. És még mindig nincs vége. A hátteretek is szupi lett. De jó,hogy már ez is a tavasz közeledtét sugallja.. Néha apának kellene azokat a köröket megfutnia amit anya megtesz veletek, és akkor egyből leadná a feles kg-okat. :D:D
puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha ti aztan sokat rohangaltok.Lorival a suliba majd utana es menni a suliba ,seta,majd haza.Edesek a kepek,lattom nalatok is van szeken eves kozbeni bealvas.Hat anya nem irigyelek a takartasert amit a Ruben okozott az eltort uveggel.De ugyesen megoldottad.A torna biztosan klasz volt.Jo sokat furcsiznek nalatok is a gyerkocok.puszika

Era és Dani írta...

Nagyon cuki az evés közben elalszom kép!!!
Anya én is kikeltem volna magamból és valami hasonlót produkálnék ha a a Dani ilyen jó kis elfoglaltságot csinálna nekem,mint amit Ruben neked.
Ez a motorhiány????Csodálkozom.Akkor mi van????Póráz???Most komolyan.
!
Jól bírjátok az esti pancsit......bár mi sem panaszkodunk,talán nálunk hamarabb kihűl a víz!
Szép napot.

keruboys írta...

Izgi hetetek volt! A gyerekek mindig a legjobban tudnak idoziteni a legmacerasabb csinyteveseikkel (indulas elott eltorni uveget...huu):)Nagyon edesek, es milyen jol neveltek, hogy igy segitenek a mmosogatasban is...asszem nekem sem artana par dologba bevonni oket, hadd szokjak :) A babatornabol neked is kijutott bovel, rendesen megfuttattak a sokfele programjaid :) De igy szep az elet, mozgalmasaan, aktivan, izgalmakkal teli :))

Zsike