2011. február 20., vasárnap

Hideg het - Ruben

Szerdan reggel mentem en is suliba a csajokkal, mert Lori leadasa utan boltolni kellett mennunk. Nagyon jol nyomtam a motorommal, csak ugy suhantam anya mogott! Aztan beparkoltam a pekseg ele es kozoltem a fonokkel, hogy adjon ennem!!! Mikor kezembe kerult a sajtos rud, rajottem, hogy a ketto egyutt nem fog menni; vagy eszek vagy motorozok. Igy is megtettunk kb 50 metert, de nagy kinszenvedesek, morgasok kozepette (veszekedtem a motorral), mivel folyton masfele ment az egykezes iranyitas miatt. Vegul visszaadtam a rudat, es a szaguldast valasztottam. Azert anyam is feltalalta magat, 2 percenkent egy-egy kicsi darabot dugott a szamba belole.
Betertunk egy 'charity' boltba, ahol egy nagyobb szatyorni ruhaval lettunk gazdagabbak. En tokre jo gyerek voltam, mentem korbe-korbe a motoron, amit a vasarolgatos nenik -miutan kitertek az utambol- szepen megmosolyogtak.
Vegre elertuk azt a boltot is, ahonnan a suteshez szukseges cuccokat szerezzuk be. Bevasaroltunk, majd innen a kozeli jatszoterre mentunk, de fel ora sem telt el es en el is indultam a kapu fele!!! Anya csak lesett, hogy mar meg is untam, de nem banta, adott inni, azzal beultem a kocsiba, majd mire az elfogyott es visszaadtam, benyomtam a szunyat! Olyan sokat tepertem a jarganyom (kb masfel oran at), hogy hiaba volt jo ejszakam, meg 11 elott sikerult kidolnom.
Mar Lorival kiegeszulve ballagtunk haza, mikor felkeltem. Itthon fozesbe fogtunk, majd az ebed elpusztitasa utan sutesbe. A suliba kellett vinni csutortokre.
Csutortok kora reggel apank elvagtatott melozni, igy nekem ujra a lanyokkal kellett tartanom. Elvittuk a sutit is, es adtunk Lorinak 20 pennit, hogy vegyen majd maganak egyet. (Minden gyereknek kell min. egyet venni, az igy befolyt love pedig megy a suli kasszajaba.) Aztan a tanito neninek is adtunk 1 fontot, mert testverem kiralylanynak oltozott be, leven ez a sutis nap, amikor barmilyen jelmezt fel lehet olteni. Aki akar, maradhat az egyenruhajaban is, es akkor nem is kell az 1 fonttal jotekonykodni.
Suliba erve mar a sutijevel vart rank Lori. Pont abbol vett, amit Annabelle anyukaja csinalt! Elkoszontunk a tanito neniktol, mivel most 10 napig nem lesz iskola! Jovo het elotavaszi szunet, mig a penteki nap tovabbkepzes a tanari karnak.
Itthon jol elhulyultuk a napot. Apa is beesett del utan, majd szunyokalt, szunyokalt es szunyokalt meg, mig ra nem rontottunk. Kicsit jatszott velunk, evet, es ment is vissza melozni, este 6-10-ig.
Pentekkel aztan megkezdodott a lustulas! Vegulis nem teljesen, mert en igy is keltem 7 utan, de Lori 8-ig nyomta, mig en fel nem uvoltottem, mert anya nem engedett mosogatni!
Csak 11 utan mentunk ki, addig nagy buzgon fodraszkodtunk.
A varosban ossze-visszaszaladgalt anya, mert a legujabb tortajahoz kellett valami, ami sehol sem volt! En be voltam zarva a babakocsiba, hogy majd elalszok, de inkabb csak panaszkodtam, hogy engedjen mar ki! Fel 1-kor aztan irt Monika, hogy lassan elindulnak hozzank, ha mar mi is megebedeltunk. Anya visszauzent, hogy meg sehol se vagyunk, de jojjenek 2-re. Vegul 20 perccel 2 elott estunk haza, gyors pakolas, majd nekiugrott anyank a tortanak, ami bonyolultabba valt, mint gondolta. Mire megjottek, meg sehol sem volt. Oscar (5) nagyon erdekesnek talalta a dolgot, mivel az o anyukajuk nem szokott sutni, igy rogton segiteni akart. Mire bekerult a sutobe, majd mind ott tolakodtunk, hogy mikor lesz mar kesz? A recept szerint 1 ora, igy addig felmentunk jatszani. Jol elvoltunk fent, bar a ket legkisebb, Ruben es Xavier kihagytak a delutani alvast, ami miatt nagyon sirosak voltak. Oscar persze nem gyozte kerdezgetni, hogy letelt-e mar az 1 ora, mire vegul le is jottunk, megneztuk, de sehol sem volt meg kesz. Azert a hasabburgonya alatta megsult, igy azt ropogtattuk, mig meg mindig vartunk, es vartunk, es vartunk... Szinezesbe is belefogtunk, de Monikanak mar nagyon mehetneke volt, igy oltozni kedtek es elkoszontek, Oscar nagy konnyhullatasa kozepedte.
A tortank azert elkeszult, de pontosan 2 ora kellett hozza!!! Anya csinalt hozza puncs ontetet is, ami nekunk jobban bejott, mint maga a banan torta.
Szombaton egesz nap esett... napocskat mar ezer eve nem lattunk es a tevebe meg azt is mondogatjak, hogy visszajon a ho... Azert voltunk kint, mert nekunk a bezartsag a legnagyobb ellensegunk. Ha nem lehetunk kicsit kint, akkor tuti percenkent egymasnak esunk.
Eloszor a 'mama fonalas boltjaba' mentunk. En mar az uton bekomaztam, mert hat az eso, esovedo mindig is altato hatassal volt ram. A csajok vettek szep gombokat, majd 'Fred'-nel (vas-muszaki bolt) ingyen kaptak 2 pici 'anyat' a rollerre, mivel valamikor, valahol elhagytuk az egyik nagyon fontos csavaron levot, ami nelkul nem lehet hasznalni, mert osszecsukodhat menet kozben. Innen Lori boldogan szaguldozott, mig beszereztuk a szukseges tejet, tojast es pelenkat.
Csak itthon keltem fel, jol meg is ijedtem, mert hirtelen nem tudtam, hogy miert fekszem az esovedo alatt, a szakado esoben? Osom jott is szaladva, majd bementett a hazba, ahol kibugyolalt, adott inni, kicsit simizgetett, majd Lori hangjara -fent volt- mar meg is iramodtam.
Teso kb innentol kezdve folyamataban wc-re maszkalt. Nem tudjuk, hogy mi lett a pocakjaval, de az 5. kor utan mar nem is szamoltuk tovabb... Panaszkodott is szegenyke, hogy nagyon faj neki a popsija.
Egeszen estig fent jatszottunk. Nekem majdnem 2 eve kellett, de ugy latszik sikeresen eldontottem, hogy igazi kisfiu vagyok, mert egy ideje nem tudok betelni az autokkal, amibol nincs valami sok nalunk, mivel eddig kb rajuk sem neztem! Most viszont osszegyujtok mindent, aminek kereke van es tologatom oket percekig!!!
Vasarnap koran keltem, mivel apa 7-re ment es felebredtem ra. Anya orult persze, mivel amugy is rossz ejszakaja volt. Lorira sem kellett sokaig varni, 7 utan nem sokkal meg is jelent.
Koran kelesunknek meg volt az elonye is, mert meg reggelizni is volt ido, mielott a kellemetlen hidegben elsetaltunk a templomba. A vasarnapi iskolaban most 11 gyerek volt, ami nagy ritkasagba megy! Jokat jatszottunk, majd kint is szepen szerepeltunk, amit kovetoen en egy jo hangos 'bye-bye'-jal tertem vissza a helyemre. Meg a pap bacsi is nevetett es integetett.
Innen elszaladtunk husit venni, majd jottunk is haza. Belolem hamar eleguk lett a csajoknak, es szamuztek az agyamba. Anya is nagyon kivolt, lefekudt Lori melle a nappaliban, ugy probalva pihengetni, mig en aludtam fent. Fel 3-kor keltem, nekialltunk fozni, igy mire megjott apank (kb fel 4) mar majdnem kesz is volt a kesoi ebed.
Utana persze apank aludni ment, mi meg fel jatszani. Onnan csak vacsizni mentunk le, majd furdes, alvas.

4 megjegyzés:

Era és Dani írta...

Szia, szeretnék neked írni privibe.
Ha nem gond,akkor küld el légyszi az e-mail címedet az én címemre:
alberczki.erika@gmail.com
Köszi,puszi Era

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jok akepek,klasz a roller es Lori a szep jelmezben.Ngayon jol neznek ki azok a sutik.Nahat hogy Lori mennyi csatott tett be a Ruben hajaba.Ngayon zsufolt hetetek volt,sok sok rohangalasal a boltba,de azert jo lehettet a fiukkal talizni.Meg a vasarnapiiskola is.De jo hogy szunet van most a suliban igy jo kis hetnek neztek elebe.Ruben jaj draga Ruben hogy is lehet ugy folebredni hogy csorog rad az eso.puszika

Bea írta...

Hogy mennyi minden történik veletek.Nem unatkoztok!!
Puszi:Beus

myboys/kerub írta...

Vegre beneztem a receptes naplodba is :) Huuu, nyami!! Jo hogy csinalsz ilyet is, majd visszajarogatok otletekert :)Nalatok is erdekes programok vannak a suliban...jotekonykodas, es penzert maradhat a jelmezeben?! ...Nalunk is lesz hamarosan valami beoltozos nap, de meg smemit nem tudok rola, remelem nem ilyen bonyolult mindenhol :)
Puszi nektek es szep hetveget.