2011. február 9., szerda

Szeles, de mar melegebb napok - Lori

Szombaton tovabb erosodott a szel ereje, igy ki sem mentunk aznap, kiveve en es apa a kisboltba.
Vasarnapra enyhult a dolog es a napocska is szepen kisutott. Reggel eszaladtunk templomba, ahol a vasarnapi iskola alatt jol viselkedtunk, de a kint toltott, utolso 10 percben ocskos mar nagyon nem birt magaval. En azzal -az egyetlen, rajtunk kivul aznap megjeleno- kislannyal jatszottam, akit ugy hivnak, hogy Mona Lisa!
A miserol kierve apaba botlottunk, akivel egyuttesen mentunk a parkba, ill. boltba. Itthon megfozott, majd a rakat mosatlant anyara hagyva, felment aludni (vicceskedni probalt), de mi is kovettuk am, anyai parancsra, igy nem lett semmi az alvokajabol.
Hetfon ujra bolondos szel lett s apa visszatert melozni. Suliba Ruben motorral jott, amin eleg sokat veszekedtunk hazaig, de at kellett neki adnom, mert kozben kilyukadt a babakocsi kereke, es anya megbeszelte velem, hogy akkor legalabb teso szepen gurul majd es nem kell attol felni, hogy elszalad. Kozben nekem meg pisilhetnekem lett, ami kakilasba csapott at, a parkolo mellett, robogo ocsivel, hajat tepo szelben!!! Anya kisse megkopaszodott, mire megjottunk.
Itthon viszont jok voltunk, amiert palacsintat kaptunk estere!
Kedd reggelre ismet leeresztett a kerek. Apa ugyan megcsinalta hetfo delutan, de valahogy most nem sikerult neki (pedig nem ez volt az elso alkalom). Ennek koszonhetoen Ruben ismetelten motorral indult ertem, de ooooooooolyan lassan, hogy anyanak kozben uzennie kellett Annabelle anyukajanak, hogy szedjen ossze engem is. A kapunal talakoztunk, ahol lecsaptam a motorra, cserebe az iskolai tejemert. Ocsi viszont meggondolta magat es hatalmas hiszteriaba kezdett, mig izombol szoritotta a tejes dobozt, amibol persze ment mindenfele... Anya idegi alapon kapta fel, majd magyarazott neki valamit, ami alatt lenyugodott, ivott is a tejbol, de ahogy ujra foldet ert laba, folytatta a hisztit. Innentol kezdve mar nem cipelte anyank, mert elegge fajt a koldoke amugyis, hanem megragadta a kezet es ugy huzta a jatszoterig. Ott aztan elroppent minden banata, rogton boldogsag ontotte el kicsiny arcat es szaguldott is a csuzdahoz! Oliver osztalytarsam is ott volt az apukajaval, kesobb meg Annabelle-ek is megjelentek. Masfel oraig maradtunk, mire kicsit huvosebb, szelesebb lett, s mire ocsi meg hisztisebb, mert nem hintazhatott. (Masok ultek benne es ezen ugy felhaborodott, hogy onnantol kezdve csak uvolteni tudott.) Vegul szolt anya, hogy indulas! Felpattantam a robogora es nyomultam is utanuk. Ruben meglepo modon elhallgatott, es egeszen hazaig (kb 10 perc) szepen, csendben, anya kezet fogava setalt.
Delutan hazaugrott apa, nekiallt masodjara is a kerek szerelesenek. Az en segitsegemmel most legalabb sikerult neki, amit le is teszteltunk, mivel utana el kellett szaladnunk a boltba. En vittem a jatek babakocsim, amit egesz vegig toltam! Ez eletemben eloszor tortent meg, anya jo buszke is volt ram!!! Azert meg is ijesztettem, mert mar visszafele jovet, az utcank elejen levo hidrol leguritottam a jarganyt, ami nem tud egyenesen gurulni, igy kivagott a kocsik ele! Hatalmas sikongatasba kezdtem, de szerencsere feluton pont megallt es szembol nem jott kocsi, csak a masik oldalon, ahol egy bacsinak kisse szivinkfarktust okoztunk, de villam anyank szaladt hosiesen utana, es visszahozta, mielott barkinek, barminek baja lett volna. Hazaig azert pityeregtem es mondogattam, hogy 'ohh, dear, ohh, dear'.
Szerdan sulibol hazaszaladtunk, megebedeltunk, atoltoztem, majd Annabelle kopogasara mentunk is kifele. Az utcan vegen (2 perc seta) van egy nagy arena, ami eddig fel sem tunt vak anyanknak! Kiderult, hogy ott minden szerdan van torna kicsiknek! Mi most eloszor mentunk, de nagyon szupi volt. Olcsobb is es hosszabb is, mint a balett. Eloszor egy mini ugralovarban melegitettunk be, majd kicsit futottunk, ugraltunk egy labon, paros labon, masztunk hatrafele, pokosan, zsamolyt ugrottunk, majd jottek a nehezebb feladatsorok. Felmasztunk egy nagy allvanyra, ott 2 vekony rudon (egyikbe kapaszkodva) kellett atkellni, onnan lecsuszni, szlalonban futni, babzsakot karikaba dobni, majd padon hasalva csuszni es vegul paros labbal leugorni, egyenesen felallni. Es meg par ilyen hasonlo gyakorlat, ami nekem ugy tetszett, hogy vegig vigyorogtam, mint a mori bugyor, de persze ezzel egyutt jart, hogy a magam modjan utanoztam az edzot. Sokszor ram kellett szolni, mert nem ugy ultem, mert nem vartam ki a sorom, mert extra magasra vagy epp alacsonyra tartottam a labam, mert kifekudtem a szivacson, mert dupla kort futottam... anya csak szakadt a rohogestol. Kozben nagyon ugyes voltam am, mert hat elso alkalom, de megis mindent tudtam.
Mire hazaertunk megint eheztem, igy gyorsan osszedobtunk egy kis kajat, mert 4-re vartuk lengyel barataink. Kicsit kestek, az ajtoban alltam vagy 10 percet, ugy izgultam, hogy jonnek-e?!
A padlasterben nyomultunk 2 oran at. Oliver (3) Mikinek volt oltozve es meg egy taska is volt a hatan, egy csomo edesseggel! Baratom is lett hamar, egyutt mentunk fel a padlasterbe, majd nagy csondben falatozni kezdtunk. Oscar (5) nagyon porgott, biztos beutott neki a sok cukor, mert nem lehetett leallitani, ugy dobalta, rugta a labdakat. Az occsuket sem kellett am felteni, ment jatszani ezerrel, a vegen meg Rubennel is osszemelegedtek, es egyutt ugraltak a kanapen.
Fel 7-kor mentek el. Mi joghurtoztunk, es mentunk is furodni. Majdnem 40 percig ultunk a mar hideg vizben, majd feloltoztunk, meghallgattunk 3 Anna es Peti meset es mar szunyokaltunk is.

6 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Micsoda hisztikkel teli napjaitok voltak.Nalunk is jo idok vannak de szel is van azert.Edesek vagytok a kepeken,hu az nagy baj ha ereszt a babakocsi kereke.Remelem mostmar apanak segitettetek es hogy sokaig jo lesz.Edesek vagytok a kis motorral,nekunk is ugyan ilyen van nalunk is imadjak a gyerekek ,de mar Julianak valo lett.Szabina es Zalan laba mar tul nagy hozza. Edes Lori a szemuveges kepen,es ugyes volt nagyon is a torna oran,ahoz kepest hogy elso alkalom kitett magaert.Hu nagyon jo lehet a lengyel kisbaratokkal jatszani.puszika

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Azt hogy egyenruha van egy nagyon jo dolognak tartom,itt is kenne hogy legyen,mert 3 evesek de nagyon divatizalnak egyesek es lenezik a tobbit ha neki nem divatos ruhaja van,Szabian igen erzekney es ha valaki leszolja a ruhajat tobbet nem veszi fol. Szoval itt is jobb lenne az egyenruha.

admin írta...

Mona Lisa! :-)) (bocsi!)
Már megint nem jó valami a köldököddel?????????? :-s
Ruben már tekeri a járművet? Nekünk még nincs is olyan motorunk, amin pedál van..., lehet, be kéne már egyet szerezni! :-o
Húúú, izgi lehetett, ahogy kigurult a babakocsi! Szerencse, hogy nem jött autó. Szegény bácsi meg...! Nem lettem volna a helyében! :-))
De jó, hogy nálatok ilyen klassz tornaóra is van! Hogy nem tűnt fel eddig az az aréna??? :-) Nem jó a lencse? :-)
Jövő héten igyekszem ráhangolódni a levélírásra. Most meg képzeld, mindjár éjfél és azt várom, hogy a csokibevonat dermedjen a tortán, mert jön még rá egy réteg... Vajon mikor kerülök ágyba? Ja, és éjfélkor még tejszínhabot verek! :-) Ez van, rohannom kell, hogy kész legyek időben, mert holnap be kell vonnom! :-) Majd küldök egy falatot szombaton! Bár nem tom, milyen lesz, mert nem szoktam ilyen macerás tortákat csinálni...

Ui: Annnnnnyira jó a fő képetek!!! :-)

Puszi, T.

csupella írta...

Nagyon tetszik a doktornő Loris és a huncut Rubenes kép is.Örülök,hogy felétek is volt szebb idő,és sikerült játszótereznetek,mert az nagyon jó program!

Gabriella írta...

Én mindig úgy rácsodálkozok a képeinkre. Ez alá most a tiéteket és a miénket is értem. Hogy lehet, hogy ilyen nagy gyerekeink vannak? :-)))

És ilyenkor annyira szentimentális leszek, hogy hol marad az idö?? Mit is csináltunk az elmúlt 4 év alatt??

Egyszer csak azt vesszük észre, hogy tinik lesznek. Fogunk még akkor is blogozni, vagy majd ök fognak??

Hihetelen, hogy Ruben is már kismotorozik.... pfff... nagyon öregeszünk. :-)) Na, de nem baj.

keruboys írta...

Nagyon edes sztorik, mindig halalra nevetem rajtuk magam :)))) bocsi, tudom, hogy a legtobb neked nem olyan vicces amikor tortenik, de ahogy eloadod, az valami szzenzacios....vmi gyerekkonyv-ironak kellene menned :)
Kakilas utkozben, motor az uttesten...nem semmi. Es nagyon ugyes Ruben hogy ilyen kulonleges feladatokat is megcsinal utasitasra a babatornan! :)

zsike