2011. február 15., kedd

Roller - Lori

A klasszikusokat szeretem olvasni mostansag:)
Szombaton lustultunk delelott, majd nekivagtunk a nagyvilagnak es elmentunk bevasarolni par dolgot. Hazaerkezve nagy kerteszkedesbe fogtunk a szep napsutesben. Vegre sikerult letisztitania anyanak a nagyobb felet a "vetemenyes kertnek", igy a retek mehetett is bele. (Igazabol sose csinaltam meg ilyet, szoval nagyon izgi, hogy sikerul-e?-szerk) 
Amint kesz lettunk es bevonultunk, hatalmas zuhe kerekedett! Megebedeltunk, majd tettunk-vettunk bent, mig el nem jott a furcsi, alvas ideje.
Vasarnap apank itthon volt. Reggel ujra a lustasag vett rajtunk erot, igy a templomot kihagytuk. Kesobb azert kimentunk, mert a szombaton megkezdett vasarlast ki kellett egesziteni izmos apank segitsegevel. Amugy nagyon jo gyerekek voltunk, egyutt olvastunk, foztunk, sutottunk, a leghihetetlenebb, meg tan sosem latott egyetertesben!
Hetfon ismet suli volt, bar ugy keltem, hogy majd 'hoonap' (holnap) megyek csak. Azert a pink (epres) kakaora beadtam a derekam es mar szaladtam is le. Iskola utan besetaltunk a varosba. Mivel ocsi bealudt, mi nagy nyugodtan nezelodtunk. Olyan jo kislany voltam, hogy anya meg meglepit is vett nekem! Egy rozsaszin rollert, mert szerinte tul messze lakunk a sulitol es en tul kicsi vagyok meg es kell valami, hogy motivaltabb, azaz gyorsabb legyek reggelente.
Itthon rogton nekiestem a dobozanak, kivettuk, kinyitottuk (mert osszecsukhato) majd egesz delutan rottam a koroket. Ugy volt, hogy par napig szokom, majd ha mar jol megy, akkor kivihetem, mert hat ez egy nagyoknak valo (6 eves kortol), 2 kerekes roller. Persze engem sem kell felteni, fel pillanat alatt megtanultam rajta kozlekedni.
Kedden aztan nagy oromomre mehettem is uj jarganyommal. Baj most csak ott volt, hogy Annabelle (akik kb feluton laknak az iskola fele) is nagyon akart rollerezni, oda is adtam neki, de naaaagyon lassan, bukdacsolva ment csak neki. Igy a 15 perc helyett 25 perc alatt ertuk el az iskolat.
Onnan haza is gurulva jottem, egyre magabiztosabban es gyorsabban. Mar azon kiserletezgettem, hogy mikent tudok felgyorsulni es leugorni rola, ill. hirtelen megallni valaki mogott, (anelkul, hogy belerohannek) ami szegeny Amy szerint nem igazan megy meg.
Itthon nagyon borusan telt a napom. Szinte vegig csunyan neztem az egesz csaladra, semmi sem tetszett, semmiben sem akartam reszt venni, vagy ha igen, akkor csak az altalam valasztott modon. Rubent is bantottam, pedig estere mar olyan nagyon faradt volt szegenyke (kimaradt a du alvasa), hogy alig latott ki a fejebol.
Egyik reggel igy olelgettem a 'babam'

7 megjegyzés:

admin írta...

Komolyan elraktátok már a retket??? Felénk csak március közepén kezdődik a veteményezős időszak... :-)
Rolleros kép nincs? :-)

keruboys írta...

Nagyon ugyi Lori, hogy ilyen gyorsan megtanult rollerezni...vagany csajszi :) Edesek a kepeken, amilyen lelkesen segitettek a kerteszkedesben, fozocskeben :) Olyan jok ezek a kepben-kepek, hogy csinalod? :)
Szep het-vege-felet nektek !
Zsike

Marika írta...

A képek megint nagyon klasszak, a dolgozó gyerekek igazán megkapóak. Gondolom neked már alig akad teendőd.
Lorit csodálom, hogy a 2 kerekű rolleron ilyen gyorsan megtanult menni! Azért legyen óvatos, mert a járgány kissé borulékony :)
Az utcsó kép "ölelgetem a babám" fekete-fehér változata gyönyörű!!!!! puszi nektek: mamm

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jaj de ugyes ez a Lori hogy ilyen hamar megtanult rollerezni,remelem igy ezutan azzal hamarabb elertek a sulitokba.Edesek a kepek es milyen jo testverek a gyerkocok.Hat nagyon jo nezni a kepeken az egyetertest es jo olvasni hogy nyugis napjaitok vannak.puszika

Bea írta...

NEharagudjatok,itt vagyunk,de elég zűrös heteink vannak.Bölcsi,kórház stb....
De mostmár itt vagyunk!!!
Puszi
Beus

csupella írta...

Nagyon ügyes vagy Lori!Nekem két éve van rollerem,de mint egy nyugdíjas,úgy gurulok vele.Anyám szerint ez is azért van,mert én inkább agyra gyúrok:)
Nagyon édesek vagytok az összes képen.Megvallom legjobban mégis a duzzogóson tetszel:)

Era és Dani írta...

Jó kis képek,de az "babölelgetős" nagyon édes.
Akkor megnyugodtam,ott is ilyen,mint a roller,és Lori tök ügyi vele....
Hát anya gratula a veteményeshez....biztos sikerül.....és milyen finom lesz majd a saját termés!!!!!!
Szép napot nektek.pusz.