2012. március 29., csütörtök

Szep tavaszi ido, anyak napja - Lori (marc 12-18)

Hetfon nekem suliba kellett mennem, mig anya es ocsi vonatoztak a szomszed faluba (egy jatekert mentek Ruben szulinapjara, ami a mi varosunkban mar elfogyott...). Utana anya szaladt is ertem, mig a fiuk elmentek bevasarolni. A varoson keresztul setaltunk haza, azzal a szandekkal, hogy veszunk nekem egy uj iskolas cipot, de a kiszemelt boltok egyikeben sem volt a meretemben, amin jol kivertem a hisztit es vegul egy papuccsal allitottam haza.
Apa mar javaban fozott, amint aztan kint ettunk meg, majd a szep idot kielvezven, nagyot fociztunk.
Kedden apa vitt, mert a tobbiek mentek baba-mama klubozni. Suli utan volt az utolso film klub, ahova anya jott ertem, kicsit jatszotereztunk, majd szaladtunk haza enni. Az este sok sirassal, hisztivel telt, hisz lefarasztott a hosszu nap.
Szerdan iskola utan Annabelle baratosnemhoz mentem. Nagyon ugyesen viselkedtem, en ettem meg elsokent az ebedem es csak akkor porogtem be, amikor anya es Ruben ertem jottek. Egeszen 7-ig maradtunk, majd itthon is ettem fott kajat, ami utan mar mentunk is aludni.
Csutortokon jatszotereztunk delutan, majd mire hazaertunk, mar apa is itthon volt. Kesobb anya kicsit ledolt, de aztan mennie is kellett melozni, mikor mi apaval eppen azon harcoltunk, hogy ne kelljen furodni...
Penteken nagy alkotoi hev fogott el mindkettonket, igy suli utan festesbe fogtunk, amitol anyank kisse felt, mert Ruben eddig mindenhova festett, csak a papirra nem, de ezuttal nagyon szepen es gondosan dolgozott.
Szombati napunk kodosen indult, igy jol beoltoztunk, melott setalni indultunk. Elneztunk ket masik cipo boltba, ahol vegul olyan szep cipot talaltunk, amin szivecskek vannak! Utana vettunk kismama vitamint anyanak, majd a jatszoteren egy orara megalltunk, s vegul hazajottunk.
Kesobb befutottak lengyel barataink is, akik a kozeli jatszohazban voltak szulinapi buliban. A fiuk anyukaja, Monika megosztotta velunk a nagy hirt, hogy neki is kisfiu van a pocakjaban!!! Miutan elmentek, mi az egesz delutant a kertben toltottuk. Anya nekifogott egy 'babsator' epitesenek.
Este pedig mar apaval kiegeszulve, pizzat vacsiztunk a nappaliban.
Vasarnap egesz reggel esett az eso, pedig itt aznap volt anyak napja! A templomban keszitettunk szep lapot az anyukaknak, nagymamaknak, majd adtunk nekik egy-egy kis csokor narciszt (ami elszaradt, mielott kinyilt volna).
Mivel a mise vegeztevel elobujt a napocska is, jatszoterezunk egy fel orat, majd az ehseg hazahozott minket. Ebed utan megint a kertben voltunk, ami alatt a babsatrunk is elkeszult. Este pedig fagyiztunk egy extra tejszinhabosat, extra cukorral, extra sziruppal, hogy melton megunnepeljuk anyak napjat.

3 megjegyzés:

admin írta...

Alig felöltözve, fagyit nyalogatva....! Hát hány fok van felétek?
Itt épp őrült szélvihar tombolt. :-S

Olivia ℇ Alexandra írta...

Ez a babsator nagyon jo ötlet! Ne felejtsetek el képet felrakni, mikor mar nagyra nottek!!!
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo eleg lehet nalatok ha alig nehany ruciba szaladgaltok,jatszotereztek,fagyiztok.Nalunk ma is pl esett,aztan irtora nagy szel vihar volt,napsutes ,aztan suru hohullas majd napsutes ujra.Szoval nalunk egy hetig tartott a meleg tavaszi ido,azota vagy esik vagy havazik.A Monika is pici babat var nekik mar az 5 baba?Nem semmi.puszika