2012. március 5., hétfő

Nyugis hetkoznapok, majdnem tragikus kimenetelu hetvegevel - Ruben (feb 20-26)

Hetfo reggel anya ugyanugy szarul volt, de apanak mennie kellett dolgozni, igy muszaj volt osszeszednie magat. Probalgatott aludni a nap folyaman, mig Lori suliban volt, de nekem 5 percenkent meg kellett gyozodnom rola, hogy alszik-e, ker-e puszit, felkel-e mar... Delutan aztan felkerekedtunk es elmentunk a korzetihez, akinel anyam, mar nem leven hangja se, suttogva adta elo a bajat. A doktor neni megnezte torkat, fulet, meghallgatta a tudejet, de azt mondta, hogy semmi komoly, csak pihenjen es igyon sok vizet... Innen o haza, en meg az akkor vegzett apammal Loriert mentunk. Suli utan beugrottunk a boltba kajaert, majd jottunk haza alvo anyankhoz.
Keddre apa szabadot kert es o vitte Lorit is suliba. Itthon aztan letelepedett tevet nezni csukott szemhejakkal, igy par orat uncsi, semmittevo anyammal toltottem. Mire mar Loriert kellett menni, boldog voltam elhagyni a hazat. Kozben szolt Amy, hogy hozzuk el Annabelle-t, aki nem nagyon akart hazamenni, igy kikotott nalunk. Anya a mar 2 napja bedugult fulevel nem igazan repdesett az oromtol, mert a csajok sokat sikongattak es nem tudott rendesen senkivel sem szot erteni, igy megint elment aludni...
Szerdan apanak egesz nap meloznia kellett. Anya egy fel fokkal jobban volt, mar legalabb suttogni tudott. Delben besetaltunk a varosba, mert gyogyszertarba kellett menni. Hazafele viszont osszevesztunk, mert ossze-visszasetaltam es mindig mas iranyba akartam menni, igy vegul anya beledobott a babakocsiba es ugy szaguldozott haza velem, mig en vegig uvoltottem.
Csutortokre anya jobban lett attol, hogy teljesen kitavaszodott! 16 fok volt es gyonyoruen sutott a napocska. Kora delutan ki is mentunk a kertbe es kiszedtuk a tavalyrol maradt szaraz korokat, karokat. Aztan apat keltegette anya, de semmi sikerrel, mig vegre rajott, hogy megint ugy leesett a cukra, hogy nincs is maganal! Kapott nyalokat, majd 10 perccel kesobb felkelt, mintha misem tortent volna es elszaladt novekemert a suliba. Mikor hazajott teso, majdnem egeszen 5-ig kint jatszottunk, mert annyira meleg volt.
Penteken is szabad volt apa, igy miutan elvitte Lorit a suliba, nem aludt be, hanem velem jatszott egy csomot! Delben aztan felkerekedtunk harmasban es nekivagtunk a varosnak. Sokat setaltunk, nezelodtunk, vasaroltunk, amivel ugy elment az ido, hogy mar menni is kellett noverkemert.
Szombat delelott itthon lustultunk, anya probalta rendbehoznia kerot kisse, majd delben elvandoroltunk a konyvtarba. 3 utan apa odajott munkabol, majd szolt, hogy menjunk at vele a szemkozti boltba. Mig anya engem oltoztetett, addig apa kiment... legalabbis anya azt hitte, igy mikor kesz lettem azt mondta, hogy szaladjak es keressem meg apat. Utana ment Lorit beoltoztetni, osszeszedni a cuccokat, majd ki a konyvtar ele, csatlakozni hozzank. Apa ott is volt, de en nem! Jott a nagy panik, hogy akkor hol vagyok, mert apa azt mondta, hogy irany a bolt es kiment, en meg utana lettem kuldve, de kiderult, hogy apa kifele menet elkanyarodott a dvd-khez es nem vette eszre, ahogy kisurrantam mogotte. Ekkor ert oda egy -valoszinuleg- lengyel neni, aki tort angolsaggal megkerdezte, hogy egy piros nadragos kisfiut keresunk-e, mert latott egy kicsi gyereket nagyon, nagyon gyorsan atrohanni a konyvtar es a bolt kozotti forgalmas (!) uton egyedul!!! Anyamnak se kellett tobb, rohant a bolt fele eszeveszetten, majd meg is talalt bent a sorok kozott nyugodtan 'vasarolgatva'. Elso pillanatban nem is tudta, hogy sirjon vagy nevessen, igy vegul en szolaltam meg es kerdeztem, hogy 'hol van apa'? Leszidva nem lettem, de ezutan kb orankent megkaptam, hogy soha, semmilyen korulmeny kozott nem szabad egyedul az autok kozelebe mennem, csak az egyik szulom kezet fogva. Este mar elore mondtam a betanult szoveget, mikor anya megint felhozta a temat...
Vasarnap delelott templomban jartunk, ahonnan jatszoterezni mentunk, majd haza ebedelni. Delutan pedig, mikor apa vegzett es mar 1 oraja a pubban nezte a meccset, mi is becsatlakoztunk hozza.
.
Es meg egy kb 2 hettel ezelotti eset... A meglepoen forgalmas piacon vagtunk epp at anyaval, mikor kozenk keveredett egy jo par fiatal, igy en is es anya is felrealltunk, mig elmentek, hogy majd utana odaszaladjak hozza es egyutt setaljunk tovabb. Igen am, de jott 2 nenike mogottem, akik rogton sopankodni kezdtek, hogy elvesztettem az anyukam, gyorsan keressuk meg! En total beijedtem toluk es anyatol kb 2 meterre elkezdtem sprintelni a piacon lefele visitva, mint akit epp olni keszulnek. Anya is rohant, a piacos sorok kozepen, kiabalva a furge neniknek, hogy ne uldozzenek mar, mert akkor sose allok meg... Vegul az volt a szerencse, hogy a nenik hamar elfaradtak es feladtak, igy en is megalltam es konnyben aztatott arccal anyam olebe vetettem magam, mikozben folyamatosan mondogattam, hogy 'buta neni, buta neni, buta neni'... :)

2 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Jujj, tiszta lúdbőrös lettem! Ettől a két dologtól rettegek én is, hogy Oliviát elüti egy autó vagy hogy eltűnik!
A piacos sztori se rossz :((
Meg az se, hogy Dave-nek így leesik a cukra! Mi van, ha te nem vagy ott nyalókát dugni a szájába????!!!!

Puszi
Kata

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha anya te is ugy vagy ahogy en betegseg szempontajbol.Nahat hogy mind ket lurkoval megesett az esett,nemsemmi hogy Ruben atkeltaz uton, Lori meg szaladt a buta nenik elol,meg johogy elfaradtak es foladtak,es szerencse hogy Rubennek nem lett semmi baja.Gyogyulast anya.puszika

Boldog nonapot!