2012. március 14., szerda

Tavaszias het - Ruben (marc 5-11)

Hetfo reggel egyutt vittuk el noverkem anyaval, majd jo nagyot csavarogtunk a varosban, vegul a jatszoteren kotottunk ki, ahol most fedeztem csak fel a gordeszkapalyat, s el sem akartam hagyni vagy 1 oraig. Utana hazajottunk, felkeltettuk apank, majd elkuldtuk Loriert. Meg csak ebed ido volt, de jonnie kellett haza enni, atoltozni es mar mentunk is a korhazba megnezni a bebit.
Kicsit kellett csak varnunk es mar hivtak is be anyat. Bevonultunk vele mindannyian, amin a tanulo noverke kicsit nezett, de nem szolt egy szot sem. (Itt nem a dokik, hane szulesznok/noverkek ultrahangoznak.) Egesz jol birtuk, bar csakis ropi kisereteben. Aztan jott a nagy hir, hogy a bababol, mindenki megerzese ellenere nem kislany, hanem kisfiu lesz!!!
En csak falatoztam tovabb, mig noverkem vitaba szallt a nenivel, hogy ott bent marpedig egy kislany van, de a vegere o is beadta a derekat es elfogadta a tenyt. Ezek utan meg egy ideig bent volt anya (egy tapasztaltabb novernek meg kellett neznie, hogy mindent jol csinalt-e a tanulo, ami sokkal-sokkal jobban fajt, mert ugy nyomta a hasam, mintha fizetnenek erte:( - szerk.), de mi azt mar a varoterem jatszosarkaban vartuk ki. Par percre ra megkaptuk a papirokat es mar johettunk is el. En eddig birtam szusszal, a korhazat elhagyva jol beajultam. A tobbiek azalatt betertek a pubba egy unneplos italra, majd onnan elsetaltak bevasarolni. En akkor lettem csak felebresztve, mikor a csomagokkal egyutt benyomultunk a taxiba.
Kedden baba-mama kluboztunk. Csak reggel derult ki, hogy nekunk kell vinni a kajat, mert a masik 2 szervezo neni, akikkel anya egyutt vezeti a klubot, lebetegedett. Gyorsan osszekaptuk, amit talaltunk itthon es mar szaladtunk is. Most sem sikerult tul kedvesnek lennem a tobbiekhez, de legalabb gyonyoru szep napos ido volt es kimehettuk az udvarra, igy kevesebb lehetosegem volt az osszeutkozesekre. Miutan hazajottunk, kimentunk a kertbe. En eljatszottam anya korul, mig o felasott egy darab foldet es elvetett 4 fele salata magot, meg krumplit. Lusta apank kora delutan kelt, megfozott, majd velem egyutt elment tesoert, mig anya lefekudt.
Szerda reggel egy rossz ejszaka utan koran keltem. Anya plane nem orult, mert este melozni volt, igy mig en kakaozva tevet bamultam, lefekudt mogem a nappaliban. Az eso egesz reggel esett, igy csak delutan mentunk ki egyet setalni. Vegul elmentunk a suliba, ahol Lorit is osszeszedve csatlakoztunk Natasha szulinapi bulijara tarto bandahoz. O Lee baratom novere, aki mar a 6. szuletesnapjat unnepelte. Szinte vegig kint voltunk a trampolinen, hintakon, majd jol elfaradva, torta szelettel a kezunkben, fel 6-kor elindultunk haza. Itthon meg benyomtam egy kis vacsit is, utana lefekudtem a teve ele es kozoltem anyaval, hogy jo ejszakat. Azt hitte viccelek, de 2 perc sem kellett es mar az igazak almat aludtam.
Csutortoki napunk a takaritas jegyeben telt. Anya kimosta az egesz nappalit, kiporszivozta az egesz hazat, elpakolt, kiszortirozott, tett-vett.... Vegul abbahagyta es elvitt setalni, pontosan apa ele vitt, akivel aztan en hazajottem furodni (kimaradt a szerdai a bealvasom miatt), mig anya noverkem szedte ossze. Az ismet jo melegben egeszen 5-ig kint jatszottunk, majd vacsiztunk, kicsit teveztunk, s vegul kikotottunk vasalo anyank mellett tarsasozni.
Penteken az egesz delelottot sirassal toltottem!!! Meg azon is sirva fakadtam, ha anya azt monda, hogy ne sirjak... Igy aztan rendesen lefaradtam, s mikor elindultunk a lengyel boltba, kertem a babakocsit, rogton beleultem es elaludtam! Egy masfel oras laza csavargasbol anya egesz boldogan jott haza, hogy nem farasztottam le. Olbe vett, hogy keljek fel, mire koszonetkeppen lepisiltem...
Szombat delelottunk a szokasos lustulassal telt. Lori keszitett nemi husveti dekoraciot, majd del korul hisztibe valtott, mert mar nagyon mehetneke volt az osztalytarsa 5. szulinapi bulijara a kozeli jatszohazba. Mig anya elkeszult, kint fujtuk a buborekokat, de olyan szel volt, hogy elvitte mindet es nem tudtuk 'szettapsolni' oket.
Vegul 10 perccel 2 elott csak elindultunk, amitol noverkem teljesen kiviragzott.
A jatszohazat most nagyon elveztuk, mar tobb mint 1 eve nem is voltunk ebben, igy anyam orommel vette tudomasul, hogy mar egyedul is fel tudok maszni mindenre, nem kellett kisergetnie, tesom meg jol elvolt a baratosnoivel, alig lattuk.
Vasarnap keson keltunk ugyan, de nagyon ugyesen, idoben elkeszultunk a templomra. Ezalkalommal egesz sok gyerek volt, nem is nagyon figyeltunk a tanito nenire. Azert a mise vegen orommel alltunk ki a nenik, bacsik ele, meg en is, pedig egy ideje nagyon huzodtam elole.
Parkba beugrottunk egy fel orara uton hazafele. Itthon aztan felraztuk szabadnapos apank, szuleink nekiestek az ebednek, ami utan osszepakoltunk nemi gyumolcsot es mar szaladtunk is vissza a parkba piknikezni, immar negyesben. Lori bicoval, en pedig a pottom motorral, amin mar nagyon viccesen nezek ki a hosszu labaimmal.
Olyan nagyon szep ido volt, hogy csak poloban rohangaltunk.
Sokat fociztunk, bar en inkabb csak rinyaltam a labda utan, mig tesom -mindenki szamara- meglepo ugyeseggel rugta a bort! 5-ig maradtunk, meg jegkremeztunk is, majd itthon folytattuk a jatekot a kertben, mig apa elment meccset nezni a pubba. Fel ora mulva meg is jott, mert rosszul tajekoztattak, a meccs 2-tol volt... Kozben a csajok mini tabortuzet raktak a par hete kihuzgalt karokbol, botokbol, amit furdes elott elegettunk.
Mikor vege lett, mondtam, hogy 'elment aludni a tuz'!

3 megjegyzés:

myboys/kerub írta...

Sziasztok! Gratulalok a friss hirhez, az ifjabb kisherceghez! :) Arrol lemaradtam, miert is volt annyira mindenki lanyra beallitva...de kivancsi lennek a sztorijara (mert nekem is megvan a sajat sztorim, hogy miert volt akkora meglepetes h lany helyett megint fiu lett :))
Sokat nottek a "sracok" miota utokjara lattam oket (itt). Anya pocijarol lesz kep? Jo nektek, h ilyen szep ido van feletek...mi itt megfagyunk, mintha tel lenne megint. Majd irok a blogba is, ha nem jon kozbe semmi. Szep ujabb hetet nektek! Pusz
Zsike

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat mennyi klasz napotok volt, nem smemi hogy ti mennyit jartok jatszohazba es szulinapolni,nalunk egy jatszoter sincs nem hogy jatszohaz,pedig hogy kellene.Nagyon jok a fotok, a bebi gyonyoru,mar talaltatok neki nevet?
Kisfiu lesz sebaj csak egesseges legyen.Lori te aztan mindig olyan kis csinos vagy,csak amulunk rajtad.puszika

admin írta...

Jajj, férfi uralom lesz! :-))
Gondolkodtok már a neveken? Lori biztosan besegít majd! :-)
Pusszancs!