2012. március 8., csütörtök

Az ugyes iskolas - Lori (feb 27- marc 4)

Hetfon iskola utan megkertem apam, hogy engedjen el Annabelle-hez. Apa igy nelkulem tert haza, ahol mar csak kicsit haldoklo anyam orommel nyugtazta tavolletem. A baj csak abbol eredt, hogy mikor ertem kellett jonni, apa mar elment dolgozni, igy Ruben is jott es total kiverte a hisztit, amiert nem maradhatott jatszani.
Kedden apa vitt, mert anyaek baba-mama klubba mentek. Ertem mar mindannyian jottek, leven apa szabadnapos. Boltba beugorva megvettuk a vacsink, kicsit jatszotereztunk, de aztan jottunk is haza, mert a szuleimnek elege lett a szofogadatlansagombol. Itthon homokozhatnekom volt, majd vizezni akartam kint, de mivel nem oltoztem at, apaval jol osszevesztunk. Mire kesz lett a vacsi, en is lenyugodtam, de meg sokaig csunyam neztem ra. Vegul anyaval pancsiztunk egy jo nagyot es ugy mar megint minden szep es jo lett.
Szerdan, csutortokon huvosebb lett, igy nem jatszottunk kint, hanem a padlasterben toltottunk orakat, ahol meg piknikeztunk is egyik nap.
Penteken apa jott ertem a suliba, ahonnan ismet 2 matricaval a kardiganomon es egy ajandekkal tertem haza. Egesz heten nagyon ugyes voltam, ennyi matricat (azzal ertekelik a gyerekek jo teljesitmenyet - szerk.) eddig meg sose kaptam, amiknek koszonhetoen -most eloszor- valaszthattam magamnak valamit a 'kincsesladabol' (onnan jott az ajandek). Mikor pedig hazaertem, egy konyv vart ram, amit a postas bacsi hozott. Egy kiralylanynak a tortenetet meseli el, minden 2. oldalon egy-egy keppel, ami szines vagy csillogo lapra van nyomtatva, fekete festekkel vekonyan bevonva, rarajzolva a jelenet, amit egy beles nelkuli ceruzaval kell belekarcolni a fekete festekbe, hogy elojojjon alola a szin!!!
Ez annyira tetszett, hogy egesz delutan mast se csinaltam, csak rajzoltam, rajzoltam es rajzoltam. Kozben az se tunt fel, hogy anya lefekudt, majd kesobb eltunt dolgozni. Azt ugyan kiadta parancsba, hogy apank furdessen meg, de lustasaga leven az elmaradt...
Szombat reggel ismet az uj konyvem folott gornyedtem. Csak mikor delben kimentunk, hagytam abba. Barbi, anya volt gimis osztalytarsa jott hozzank latogatoba es ele mentunk ki a buszhoz. Kicsit setaltunk, majd mondta, hogy ehes, igy meghivott minket ebedelni az egyik pubba.
Anya kerekedeik, most epp 20 hetes
Innen jatszoterezni mentunk, mig el nem kezdett szemerkelni, majd haza. Barbi keresere anya nekiallt sutit csinalni, majd osszerakni a rakott krumplit, ami a vacsink volt. Furdes utan elkoszontunk baratosnenktol, aki nem sokkal utana mar ment is haza.
Vasarnap egesz allo nap esett. Raadasul sokaig is aludtunk, igy a templom aznapra kimaradt. Sot, minden mas is, mert ki se dugtuk az orrunk. Ezalkalommal ocsem birta rosszabbul es csak azert is feloltozott kabatba, gumicsizmaba es kiment megnezni a vizes hintat, majd osszetiporta anya friss veteset es vegul bejott. A nap tovabbi reszet meglepoen jol birtuk, buborekfujassal,
piknikezessel...

2 megjegyzés:

Dorisz írta...

Anya szép pocakod van már :)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek a gyerekek,es dejo hogy ennyire jo ido van feletekhogy mar kinn homokozhatok.Szepen kerekedik a pocakod anya.puszika