2011. december 31., szombat

Karacsony hete - Lori


Mult het hetfon besetaltunk a varosba, majd kilyukadtunk az egyik nagy ruhazati boltba, ahol mar akkor (karacsony elott) learazasok voltak. Mivel ocsem bealudt, anyaval nyugiban tudtunk nezelodni es apanak venni valamit.
Este apa gyerekei voltunk, anya ment dolgozni. Mire hazaert (ejfel utan), mindkettonket az agyaban talalt! Apa megengedte, hogy atkoltozzunk, mert egyikunk sem volt jol. Azert anyank visszapakolt minket. (Ruben pizsijeben!)
Kedden ki sem mentunk! Ruben egesz nap csendes volt, piros pofikaval, amibol estere laz is lett. En meg nagyon elveztem az ismet elokerult Mikulas jelmezt, feloltoztettem Bob-ot, beraktam a jatek bevasarlokocsiba es ugy huztam-vontam egesz nap, hogy en voltam a renszarvas.
Szerda reggel ocsi ismet lazzal kelt. Delelott osszeraktuk az este megsutott mezeskalacshazikot,
majd feloltoztunk es elmentunk vasarolni. Ruben mar 5 perc utan bealudt es 2 oran at meg se nyikkant. Mar itthon voltunk, amikor felkelt, melegen, sirosan, enni nem akarosan. Aztan estere jobban lett, benyomott annyi tejfolos tesztat, hogy meg nezni is rossz volt. Ejjel aztan kelt is, oklendezve, de nem adta ki az egeszet, csak egy kicsit, majd ment is vissza aludni.
Csutortok reggel mar csak kicsit volt meleg ocsem feje es a jokedve is megjott. Delelott apaval kiegeszulve elmentunk egy nenihez, aki szuleinkkel beszelgetett, mig mi elfoglaltuk magunk a jatekokkal. Innen a varosba setaltunk nezelodni, kicsit vasarolni, majd haza ebedet kesziteni.
3 elott pedig mar ismet uton voltunk, anya munkahelyere, ahol a gyerekeknek volt karacsonyi buli. Ocsi persze bealudt, de en sem hagytam magukra a szuleim az elso fel oraban, mert a zene/eloado bacsi olyan hangos volt, hogy feltem eloremenni. Fel idoben jott a kaja, amire mar feloldodtam es boldogan szaladgaltam a tobbi gyerekkel.
Ruben is felkelt, de megint meleg volt es csak valamelyik szulon volt hajlando megulni.
Pentek reggel mindenki jol es vidaman kelt. Aztan mikor ravettuk magunk, hogy kimenjunk, elkezdett szemerkelni. Utolso nap volt a piacon, igy mindenkepp mentunk. Persze mire mindennel vegeztunk mar szakadt ezerrel, igy haza csurom vizesen ertunk.
Szombati napunk kisebb-nagyobb keszulodessel telt karacsonyra. Este templomba volt hivatalosak, de anya annyira a padlon erezte magat, hogy inkabb aludni ment, miutan apa hazaert munkabol. Este nagy izgalommal mentem aludni, mert athuztam az utolso napot is a karacsonyos 'leszamolomon'. (Anya keszitett nekem egy visszaszamlalot, ami a fejem fele volt ragasztva az agynal.)
Vasarnap reggel Ruben kelt korabban, de nagyon aranyos volt, mert ugyanazzal az egy jatekkal (a mamatol kapott kukasautoval) jatszott majdnem 1 oran at, mire vegre en is lekaszalodtam.
A bontogatas az en reszemrol gyorsan ment, de mindent gondosan el is pakoltam az egyik sarokba es ocsem kibontott ujdonsagaival jatszottam. O aztan nem siettel el a dolgot; minden egyes jatekaval legalabb fel oran at elvolt es akkor se azert ment a kovetkezo dobozert, mert megunta, hanem mert en osztokeltem.
Vegul fel 12-re vegeztunk. Anya nekiallt az ebed elokeszitesenek, majd beugrottak Monikaek, akiknek mar 24-en este megvolt a karacsonyunk. 2-kor mentek el, akkor allt neki anya teljes gozzel az ebednek, igy mire apa 4-re hazert munkabol, mar csak teriteni es enni kellett!

3 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Sok szép ajandékot kaptatok. Szép a Hofehérke-jelmez :) Utolag is boldog karacsonyt és boldog uj évet!
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De sok szep ajandekot kaptak a gyerekek,olyan jo nezni oket,nagyon cukik.Edesek ahogy orulnek mindenek.Lori de szep jelmezt kaptal.puszika

Kristóf és Maja írta...

De édesek a képeken! :D És milyen kis aranyos volt Ruben. Ezek szerint minden ajándék bejött neki, ha így lekötötték őt. :)
Puszi
Maja és Kristóf