2011. december 22., csütörtök

Mas gyerekekent - Ruben

Hetfon kezdodott anya treningje, ugyanis felvettek arra a helyre, ahol par hete allas interjun volt (home care - otthonukban elo idossek gondozasa). Apa ment egesz napra melozni, igy engem Wendy kapott meg, aki utolagosan azt mondta anyanak, hogy olyan jo es illedelmes gyerek voltam, amilyet csak kivanni lehet! Mikor hazajottem, es mar anya is itthon volt, kicsit kibukott, mert tiszta cigi szagu voltam, holott Wendy mindig azt mondja, hogy a pasija kint dohanyzik...
Kedden apa szabad volt. Egyutt vittuk noverkem suliba, majd bementunk a varosba es beultunk egy kavezoba! A reggelim igy hasabburgonya lett. Kesobb kicsit vasarolgattunk, majd mivel apam total kifaradt, hazajottunk lepihenni.
Loriert is egyutt mentunk, akinek aznap volt a karacsonyi bulija. Mindenki szep ruhaban ment es volt nagy eves-ivas. O is kifaradt a nap vegere.
Szerdan ismet ment melozni a csaladfo, igy ezalkalommal Amy-hez kerultem! Ott is ugyes, okos gyerek voltam, Amy csak amuldozott, hogy ennyire jol tudott velem banni, mert ha anya ott van velem valahol, akkor ugye konnyebben gorbul a szam.
Csutortokre megint apas nap jutott. A szokasos kicsi csavargast leszamitva itthon voltunk, nagyot pancsiztunk es bamultuk a tevet. (Apa meg elmosogatni se volt kepes, amiert anya merges is volt.)
Penteken aztan anyam gyereke voltam ujra, leven a trening csak 4 napig tartott. A nap nagy reszet takaritassal toltottuk, majd delutan felszedtuk tesot, akinek az utolso napja volt az iskolaban.
Szombat delben talalkoztunk Monikaekkal, majd egyutt mentunk a konyvtarhoz, ahol volt 2 igazi renszarvas! Nekem tetszettek, probaltam veluk beszelgetni, de Lori megtartotta a tisztesseges 2 meter tavolsagot.
Innen termeszetesen mashova nem is mehettunk, mint a konyvtarba. Viszont most nem maradtunk 2 orat, mert kisse lehetetlenul viselkedtem! Eloszor konyveket dobaltam. Az egyik nehezebbnek a sarkaval el is talaltam noverem arcat, amin lett egy bibi. Sirt am szegenyke, de engem nem hatott meg. (Kicsit hoemelkedese volt Lorinak, szoval amugy sem erezte magat nagyon jol, csak fekudt a szonyegen. - szerk.) Utana a babazsakokat probaltam dobni, de neheznek bizonyultak, igy attertem a kis zsamolyokra. Anya tepte a hajat rendesen es csak nezett nagy szemekkel, hogy mi lett az o kicsi fiaval, aki 1 hettel ezelott meg csendben olvasott az egyik padon vagy fel oran at...
Mivel betelt a pohar, elmentunk a postara feladni a karacsonyi lapokat. Onnan apa munkahelyere setaltunk, aki epp vegzett. Vettunk nemi kajat, majd megceloztunk a parkot. Elso utunk a picit jeges vizhez vezetett, mert apa meg akarta mutatni, hogy mi is az! Lenyomta a jeget a labaval, hogy eszrevegyunk, ahogy megmozdul. Lorinak sem kellett tobb, megindult es bokaig martozott!!! Persze egy nyari cipo volt rajta, mivel megmagyarazta, hogy nincs meg hideg, nem kell csizma... Ezutan szaladtunk is hazaig.
Vasarnap reggel templomban kezdtunk. Jo sok gyerek volt, mert mindenki megigerte, hogy jon Betlehemezni. Lori szo nelkul beoltozott angyalkanak, de en visitottam, ha valaki kozel mert jonni a pasztor gunyaval. Igy mig a nagyok kimentek, en maradtam anyaval rajzolni. (Lori amugy is kozolte, hogy nem nezhetem, mert hat az iskolaban sem akarta, hogy en nezzem, inkabb maradjak a kisteremben! - szerk.)
Templom utan elszaladtunk a boltba, mert anyanak kellett meg par dolog a tortajahoz. Majd csizmat vettunk a lanynak, mert hirtelen kellett neki egy! Kapott egy szep rozsaszint.
Itthon apa rogton nekiesett az unnepi ebednek, anya meg a sajat tortajanak. Az csak a keszuletek soran derult ki, hogy a tejszin nem verheto habba, igy kisse erdekes lett a vegeredmeny...
Ebed utan pihetunk a teve elott, mig vartuk, hogy a torta osszealljon a hutoben. Vegul este kikapta anya, teletuzdelte 30 szal gyertyaval, behozta a nappaliba es egyuttesen elenekeltuk a 'Happy birthday-t'. Utana meg el is fujtuk neki, bar en annyira igyekeztem, hogy inkabb koptem, mint fujtam.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat Ruben neked nincs is rosz dolgod amugy,mindig valami jo kis holgyike baratno vigyaz rad.Amugy nagyon ugyes vagy hogy nem sirsz.Lori tunemenyes a szep ruciba aludva.Hat nalatok aztan meleg lehet ha szandalba setal meg mindig a Lori.puszika


Boldog bekes karacsonyt kivanunk nektek

admin írta...

Boldog szülinapot és kellemes ünnepeket! :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Fellobbant a kék láng,
meggyulladt a szesz!
Bámulunk a fénybe...
mi volt és mi lesz?
Mit hoz majd a sorsunk
az új évben elénk?
Nyújt-e kis vígaszt?
A bánatból elég!

Töltsd hát meg barátom,
poharunk szaporán!
A gondok úgyis jönnek,
idejekorán...
de addig is vígadjunk!
A jó krampampuli
eltereli őket,
mint terelő puli.

Aromás lébe csöppen
az olvadó cukor...
Ne kérdezd, meddig élünk,
s ha meghalunk... mikor?
Szívd be a mámorító
ital dús illatát!
Feledjük egy percre
a világ bánatát!

Boldog Uj Evet Kivanunk!
Izabella,es a lanyok Szabina es Julia