2011. december 14., szerda

Betlehemes - Lori

Hetfon en iskolaba, anya pedig szajsebeszetre ment megmutatni bolcsesseg fogat (nem fer el). Este pedig a mamae es Andrise voltunk, mert mindket szulonk dolgozott.
Kedden volt ocsi iskolai elokeszitos karacsonyi bulija a jatszohazban. Szegenyre jol raesett az asztal, mert felmaszott ra. Ertem a mama jott, aki meg Annabelle-t is hazahozta velunk.
Szerda reggel volt nagy orom, hisz -1 nap kesessel- hozzank is elert a Miki! Reggel mar jo koran kiugrottam az agybol es vittem le anyanak a csizmainkat. Aztan persze azon kezdtem el uzletelni, hogy melyik edesseget egyem meg eloszor...
Este pedig ismet ki akartam tenni a csizmam, de anya felvilagositott, hogy ilyen sajna 1 evben 1x tortenik.
Ja, es megint tetveztunk, mert elolvasva helyes utmutatast, azt irja a flakon, hogy meg kell ismetelni az eljarast 7 nap mulva. Anya ugy gondolta, hogy semmit nem fog talalni, es igy is lett Rubennel, mig az en hajamban megint volt 5 nagyobb allat!!! Anyamat majd szetvetette a duh, hogy mas gyerekek szulei ennyire nem kepesek erre figyelni. Elhatarozta, hogy az utolso iskolai nap estejen megint megkinoz minket vele, es akkor remelhetoleg -legalabb- a teli szunetben nem kell majd emiatt aggodnia.
Csutortokon anya es Ruben vitt, majd mentek a torta dekoralos tanfolyamra utolso alkalommal. Delutan pedig mind a harman (apaval kiegeszulve) megjelentek a Betlehemes eloadasunkon! 4x adtuk elo aznap, ez mar az utolso volt, es jol elfaradtam. Igy mikor meglattam a szuleim (foleg anyat okoltam utolagosan), ugy elszontyolodtam, hogy vegigsirtam az egeszet! (Sajnaltam szegenykem, mert 3-4-5 evesekkel jatszott es o volt az egyik legmagasabb, megis o sirt es nem a 3 evesek - szerk.)
Utana gyorsan atoltoztunk es mar mehettunk is. Anyamhoz nem nagyon szoltam, csak kozoltem vele, hogy o tobbet nem johet 'nezni'!
Penteken volt az iskolas karacsonyi ebed. Aznap nem vittem szendvicset, mert mar elore befizettunk. Nagyon jo kaja volt, elmondasom alapjan mindent megettem, majd kozoltem az ertem jovo apammal, hogy en tobb szenyat nem akarok, mert bentevos leszek!
Itthon mar nagy pakolasban talaltam mamaekat, akik lefekveskor elkoszontek, majd keso este (10 utan) el is hajtottak Magyarorszagra.
Szombaton 2x kerdeztem meg, hogy hova lettek a mamaek, de szinte rogton valaszoltam is magamnak, hogy tudom am, elmentek. A beigert konyvtarozasbol nem lett semmi, mert anya takaritani akart es nem is erezte jol magat. Vegul kibokte, hogy este kell mennie dolgozni, igy mi Amy-re leszunk bizva!!! Fel 7-kor elsetaltunk hozzajuk, bucsut intettunk anyanknak, majd belevetettuk magunk a jatszasba. Nem voltunk Annabelle-eknel mar ezer eve, igy minden nagyon izgis volt. Olyan jol viselkedtunk, mint a csuda, igy egeszen fel 9-ig maradhattunk. Akkor aztan szolt Amy, hogy ideje indulni. Egy rossz szavunk sem volt ra, szepen feloltoztunk es hazajottunk. Itthon kozoltem vele, hogy megyunk aludni! Mikor felmentunk az emeletre, mondtam, hogy mosakodnunk kell, majd megmutattam, hogy hol a pizsama. Miutan atoltoztunk, Ruben jott azzal, hogy 'Amy csuccs'! Leultunk a foldre es olvastunk 3 meset. Meg olvasott volna, de en leallitottam azzal, hogy faradt vagyok. Mar az agybol adtam ki az utolso utasitasokat, hogy kapcsolja le a lampank, csukja be az ajtot, de hagyja egni a lepcsonel levot, mert anya is ugy szokta!
Vasarnap vegre eljutottunk a templomba. Elkeszitettunk papirbol Betlehem varosat, majd szineztunk sokat, de ki nem mentunk, mert Ruben elfelejtette a jobbik formajat hozni. Nagy sebbel-lobbal jottunk haza, mert ebed utanra be lett igerve Monikaek meglatogatasa.
A fiukkal egyutt jol beporogtunk. 3 orat voltunk ott, de a vegen mar darabokra szedtuk a szobajuk es megnyirtuk a hajam is.

4 megjegyzés:

admin írta...

na..., akkor vége a mamázós időszaknak! :-o

Alida írta...

Küldök Mamával Nittyfor-t, mert az nem csak írtja, de 2 hétig távol is tartja a tetveket.
Pussz: Alida

Olivia ℇ Alexandra írta...

De kár, hogy így elfáradtál az előadás közben! Az meg teljesen érthető, hogy ez anya hibája, én is mindenért az enyémet okolom, még azért is ha esik az eső!!!
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon ugyes ez a Lori,kar hogy kifaradt,eshat milyen nagy lany a tobbi kicsi kozott.Azok a tetuk remelem eltunnek vegre.puszika