2011. október 3., hétfő

Csajok nelkul a nagy hosegben - Ruben

Hetfo reggel nagy keszulodesben voltunk, ugyanis a csajok, Alida, Jeni es Tamcsi indultak haza Magyarorszagra.
Engem gonosz mod becsabitottak a nappaliba tevet bamulni, mig ok hatul kiosontak. Mar arra felriadtam, hogy anya beinditotta kint a kocsit, s innentol kezdve (fel 12) orditva, hisztizve kerestem elveszett rokonaim. Mamahoz csak 1 utan somfordaltam be panaszkodni, hogy elment mindenki.
Loriert elindulva be is aludtam, ugy kimeritett az uvoltes. Mire felkeltem mar itthon voltak a szuleim es ujra minden szep es jo lett.
Aztan meg keso delutan volt egy varatlan latogatonk. A lengyel barataink jottek, csak egy pillanatra, hogy atadjak Oliver 4 eves szulinapi bulijara a meghivot! A tortajat pedig anya fogja csinalni, ha sikerul neki egy Pokemberest kesziteni.
Kedd reggel korabban indultunk suliba, ugynis most volt a minden szeptemberben megrendezett fenykepezes, amin kisebb testverek is resztvehetnek. Egeszen jo voltam addig, mig Lori le nem ult a fenykepesz neni ele... ahogy huzott oda anya, ugy kezdtem egyre hangosabban ellenkezni. Joanyam meg mar ismer, nem probalkozott kettonel tobbel, hanem csak annyit mondott a neninek, hogy majd jovore ujra megprobaljuk.
Miutan Lorit leadtuk elmentunk a korzetihez, ahol asztmas tanacsadasra voltunk hivatalosak. Apa meg 1 honapja aggodalmaskodott annyira, hogy kert idopontot. A kedves neni hozzam se nyult, nagyon ram se nezett, hanem anyat bombazta hulye kerdesekkel (pl. szoktam-e kohogni, ha hideg van?), amibol levonta, hogy van ra esely, hogy asztmas vagyok, megha csak nagyon kezdetlegesen is! Anya kezzel-labbal ellenkezett, de azert kaptunk inhalalot, meg olvasnivalot..., amik azota is a spajzban figyelnek.
Reggeli kalandjaink utan hazafele vettuk az iranyt. 1-kor viszont ujra felkerekedtunk, s visszamentunk a suliba elokeszitore. (Ez egy 0-3 eves csoport, ahol elvileg azokkal a gyerekekkel jatszom, akik majd oda fognak jarni iskolaba. Van enekles, meseles, benezunk a kiscsoportosokhoz is, hogy minnel jobban hozzaszokjunk, ha 3 evesen mi is jarni kezdunk.) Utana felszedtuk Lorit, s igy mar edes kettesben nyugoskodtuk vegig a nap hatralevo reszet annyira, hogy fel 8-ra mindketten el is aludtunk.
Szerdan mar szinte elviselhetetlenul meleg volt! Mikor Lori hazajott az iskolabol kaptunk is kintre vizet es vegigpancsolhattuk az egesz delutant.
Csutortok reggel en is mentem anyaval a dekoralos tanfolyamra, mert szegeny mama nagyon csunyan megfazott ebben a nagy melegben, igy ra nem akart hagyni. Szerencsere ott vigyaznak a kicsikre, igy en mehettem fel a gyerekekhez jatszani, ahol egy kisangyal voltam a nenik szerint. Ezalatt anyam legyartott egy versenyauto tortat, amit delutan orommel meg is kostoltunk.
Pentek delelott taliztunk legfrisebb haverommal, Balinttal es anyukajaval, Zitaval. Ok 2 honapja koltoztek ki Angliaba, pont a mi varoskankba, es teljesen veletlenul futottunk ossze az egyik boltban par hete. Most vegre sikerult megbeszelnunk egy randit a jatszoteren. Balint 2 hete volt 2 eves, de mar olyan szinten nyomja a magyart, hogy anyamnak tatva maradt a szaja. Szepen eljatszadoztunk, majd kicsit setaltunk, vegul kikotottunk a konyvtarban. Onnan delben jottunk el, majd elkoszontunk kisbaratunktol es folytattuk utunk a piacra a dog melegben. Zoldseg, gyumolcs vasarlas utan mas dolgunk sem volt, mint hazaszaladni a huvos hazba.
Szombatunk a szokasos lusta formaban indult. Beneztunk a varosba, majd hazafele megalltunk a jatszoteren, ahol mar sajnos szeptember elsejevel lekapcsoltak a szokokutas medencet, pedig most melegebb volt, mint egesz nyaron. Azert maradtunk kicsit jatszani, napozni.
Vasarnap vegre eljutottunk a templomba, ahol rajtunk kivul most csak 2 gyerek volt, egyik Lori osztalytarsa, a masik pedig egy 1 eves baba. Igy tanitas nem nagyon volt, annal inkabb baba-mama klub.
Innen bevasarolni mentunk, majd haza, s ki sem mozdultunk mar, mert mama is es anya is nagyon lustak voltak minket a jatszoterre vinni.

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ az a torta!!! :) Lehet hogy nekem is be kellene neveznem egy ilyen tanfolyamra??? Nagyon nehéz volt megalkotni? Nagyon ügyes vagy anya!

Puszi
Szilvi

admin írta...

Látom, nálatok is nyárias az ősz! Azért én pancsolósnak nem nevezném..., de lehet, hogy már csak a tudat, hogy október van!
A mama kint ragadt? :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ngayon ugyes vagy anya,klasz a torta.Pokemberes tortat kezitesz,az valami szuper lesz?!Edesek a gyerekek a kepeken.Lori annyira cuki nagy lany,Ruben meg olyan nagy fius.Mindig annyi jo programotok van,sok kis barat es uj barat.puszika

Bea írta...

Itt vagyunk mi is elvesszettek.
Hát anya le a kalappal előtted,én egy szimpla sütit sem bírok megformálni.:S
Élvezzétek a jó időt,nálunk kezd hűvösre fordulni az idő.Puszi:Beus

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nálunk is most van nyár, és persze itt sem lehet már sehol sem pancsizni!
A torta továbbra is csúcs, majd a többiről is kérünk mindig képet!
Viszont a csajok nagyon galád módon léptek le, nem csoda ha bepipultál! :)))
Puszi