2011. október 22., szombat

Elkesett heti beszamolo - Ruben

Mult hetunk naaagyon gyorsan elroppent. Anya melozott egesz heten 9-5-ig (beugros, csak akkor megy, ha kell, egy irodaban adatbevivo, adatrendezo...), igy fenykepek nem nagyon keszultek.
Azert volt par jo program is, pl, hogy csutortok reggel elmehettem anyaval a tanfolyamara (van ingye gyerekfelvigyazas), ahol rengeteg jatek van, az egesz 2 orat a legjobb formamban jatszom vegig, mig anya ezt alkotta:
Utana persze eltort a mecses, mert megjelent mamma, akinek atpasszolt anyam es elhajtott dolgozni.
Pentek este pedig nekifogtunk lengyel barataink kozepso kisfianak, Oliviernek a tortajahoz. A piskotat megsutotte anyank csutortok keso este, igy mar csak dekoralni kellett. En hamar otthagytam a dolgot, de Lori annyira elvezte, hogy elkeszitette a sajat dizajnjat. Ja, kozben megint tetveztunk, mert a mult heti krem nem hasznalt, igy apa vett egy uj cuccot, olajosat ezalkalommal, ami jol latszik Lori -mar megmosott- hajan.
Szombat delelott meg berohantunk a varosba, piacra vasarolni, majd delutan robogtunk is a szulinapi buliba. A kb 15 percre levo hatalmas jatszohazban volt, ami miatt en ugy izgultam, hogy be is aludtam odafele. Noverkem azert nem kellett felteni, ahogy megtalalta a lengyel fiukat, ment is veluk jatszani. En alukaltam vagy 45 percet anya oleben, majd kisse morcosan felkeltem az evesre. Utana viszont mar vidaman autokaztam. Az ido persze nem volt eleg, visitottam, mikor anya elragadott a rendorautobol.
A visitast a kocsiban sem hagytam abba, igy amikor beertunk a varosba, ki is lettem dobva a pubba, ahol apa dartozott melo utan.
Mar keso delutan volt, mire hazaertunk. Utana a szuleink alajas modon eltuntek, de csak fel orara, majd egy aggyal tertek vissza (hasznaltan vettuk e-bayen)!!! Csak lepakoltuk a darabkait (emeletes agy, amin csak felul van agy), majd ujra bevagodtunk a kocsiba es elmentunk vacsizni egy etterembe.
Haza fel 9-re ertunk, olyan faradtan, hogy rogton agyba is estunk.
Vasarnap reggel lusta, fejfajos anyam nem akart templomba menni, ezert mama egyedul ment Lorival, mi meg nekialltunk az egesz napos mosasnak. Apa dolgozott 3-ig, emiatt csak delutan tudtunk agyat epiteni. Nagy segitseg voltam, mindig lab alatt persze, de igy is vagy 2 orajukba telt az osoknek, hogy befejezzek, mert valami ugyes modon ('nekunk nem kell a latni a leirast') ossze-vissza cserelgettek a labakat. (Ja, apa kopasz, mert annak ellenere, hogy felvizsgalo anyank nem talalt semmi allatot a hajaban, folyamataban viszketett, es inkabb lenyirta sorenyet.)
Aztan takarodokor Lori nagyon ugyesen, onalloan felmaszott az agyaba aludni. Nekem alatta megmaradt a racsosagy, de nem akartam belemaszni, sokaig sirtam, hisztiztem, mire anya beadta a derekat es megengedte, hogy az agyukban aludjak el. Majd jott a trening a kovetkezo heten...

5 megjegyzés:

Bea írta...

Na hát jól elkaptátok ezt a tetvet.
Anya hogy bírod a melót???
Beus

Bea írta...

Ja és a pókemberestorta,naogyn finomnak néz ki,és nagyon ügyes voltál!!
Beus

Kristóf és Maja írta...

Anya nagyon ügyes vagy! Ezek az egerek... Na és persze a torta is csúcs jó! Látni az ünnepelt is meg volt illetődve és a buli is nagyon jó lehetett..
Lori új ágya is tetszik és reméljük öcskös is megszokja hamar az új helyét és az új helyzetet!!!
Puszi nektek!!!
Maja és Kristóf

Alida írta...

Lori arca annyira szép, a bőre is hibátlan, mintha retusálva lenne a kép (a halacskásra gondolok).
Hirtelen meglepődtem, hogy vettetek egy AGY-at, ráadásul használtan. Vajon kinek volt rá szüksége?
Aztán megláttam Dév leborotvált fejét, felkészült a műtétre. :)))

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyorueket alkottal,nagyon klasz a pokember torta es a dekoracio is.DE ugyes vagy,nekem is jol jonne egy ilyen tehetseg.Nahat apa hogy meg kopaszodott, biztos felt a tetvektol.Edes Lori agya .Lori arcfestese fantasztikus, nagyon jol all neki a ruzs.puszika