2011. október 11., kedd

Jo kislany, anya melozik - Lori

Hetfon boldogan mentem iskolaba, mert tudtam, hogy ha hazaerek, akkor feljebb tehetem fenykepem a szivarvanyon! Anya csinalta ezt nekem a hetvegem, mert rossz voltam tobbszor is a suliban (koptem, karmoltam) es hogy ennek segitsegevel megjavuljak. Egy hungarocel lemezre zsirkretaval rajzolt egy naaagy szivarvanyt, arra vart 5 viragot (es mindegyikre egy pici tepozardarabkat), majd kivagott egy kicsi kepet rolam, (annak a hatuljara ment a tepozar masik fele) es feltette az also viragra. Igy mindennap feljebb lepdelhetek, majd a vegen kapok valami meglepit.
Hat mar keddig sem birtam ki, hogy jo gyerek legyek. Emiatt nem is lephettem feljebb, amin persze jol kivertem a balhet.
Szerdan jo kislany voltam, meg jobb, mikor meglattam, hogy a kertunkbe lett egy kicsi (elegge szakadt) trampolin!
Csutortokon aztan nagyot neztem, mert reggel anya is ugy keszulodott, mint meg tan sose. Mondta, hogy megy o is dolgozni!!! Igy nem is lattam egeszen este negyed 6-ig.
Penteken is ment anya, de eldobott a suliba, mert keson indultunk, igy kicsit o is elkesett. Mire hazaert, epp vacsiztunk. Apa mondta, hogy egyunk ugyesen, mert utana elvisz minket bucsuba! Mentunk is a jo hidegbe. Jot szorakoztunk, bar most hangosabb volt a zene, mint eddig. Kaptunk 1-1 aranyhalat, amik 1 ill. 3 napon belul ki is nyultak...
Aztan jott csak az igazi buli, mert furdest kovetoen tetvet irtottunk! Csak az en es anya hajaban talaltunk allatokat, de azert lekentunk mindenkit.
Az en peldanyaim mar szep nagyok:)
Szombat reggel furdessel kezdtunk, hajat mostunk, majd kifesultuk, s vegul a televizio ele kuporodva hagytuk anyat tetveszni.
Kora delutan aztan autoba vagtuk magunk es elmentunk Doncasterbe egy nagyobbaknak valo gyerekulesert. A regibe, ami a Jenie elvileg, mar kb 2 hete nem ulok bele, mert az 'bebi meret'.
Mikor visszaertunk jutott eszunkbe, hogy apat kizartuk es mar itthon kene lennie melobol. Anya gondolt egyett, majd atszaladt a tolunk 2 percre levo pubba, ahol meg is talalta. Estebed utan mi is ott kotottunk ki.
Vasarnap templomban kezdtunk, majd kicsit jatszotereztunk. Utana egeszen delutanig itthon voltunk, majd csak 5 korul mentunk ki egy nagyot bicozni, ahol talaltunk feketeszedret. Mama szedte nekem, anya pedig Rubennek.

3 megjegyzés:

admin írta...

Nocsak! Meló? És mit tetszik dolgozni?
Máténak is olyan ugrálósra fáj a foga... :-)

Olivia ℇ Alexandra írta...

De szép háziállataitok lettek!!! Anyu minden nap átvizsgálja az én hajamat is, nagyon nem szeretné, hogy nem kívánt vendégekkel térjek haza a suliból. Egyszer volt a fiúknak, vagy 2 hétig mást se csinált, csak ágyneműt, plüssállatokat mosott, hajat fésült, tetűírtó samponos pakolásokat tett fel nekik...

Jó ez a "trampoling" -így mondom - én is nagyon szeretnék egyet.

És anya mit dolgozik???
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha tetvek,nalunk meg sosem voltak,de remelem nem is lesznek.Sajnalom a kis aranyhalakat hogy kinyultak ilyen hamar.Klasz az ugralo akkor is ha szakadt kisse.Anya te meg hol dolgozol,vissza mentel dolgozni vagy mi?
Irj egy kicsit reszletesebben is errol.puszika