2011. szeptember 28., szerda

Egy het Tamcsival - Lori

Hetfo reggel ugyesen, okosan keltem. Szepen feloltoztem, anya megcsinalta a hajam, de mikor apa szolt, hogy menjunk (o vitt, mivel 9-kor kezdett), akkor nekikezdtem sirni es az egesz utat vegigbogtem.
Lusta anyam delutan kocsival jott ertem. Orommel latta, hogy a szendvicseim, gyumolcsom mind megettem. Annabelle-nek kisse hisztizhetneke volt, igy az anyukaja orommel vette, hogy mi elhoztunk magunkhoz par orara.
Viszont egy ido utan elfaradtam rendesen (ez minden hetfore jellemzo), sokat ellenkeztem, kiabaltam anyammal, ami miatt kaptam is egyet a fenekemre. Epp konnyeim szaritgattam, mikor megjelent Joe es hazavitte Annabelle-t. Na ettol meg jobban bogtem, igy mar csak annyi maradt a napbol, hogy gyorsan furodjek es fel 8-kor be is aludjak.
Kedden apa szabad volt, de anya vitt s hozott is. Mikor vegeztem, atmentunk a suli elejebe, mert anyanak szuloi egyesuleti talalkaja volt fel 4-tol, igy en boldogan mehettem a delutanos gyerekek klubjaba.
Este ismet nagyon faradtan mentem aludni. Anyat ki is kuldtem a szobambol, mondvan mese sem kell, mert faradt vagyok. O szaladt is, hisz menniuk kellett Manchester-be a repterre felszedni Alidat es Tamcsit.
Szerda reggel elso kerdesem az volt, hogy itt van-e mar Tamcsi? Anya mondta, hogy igen, de alszik, majd iskola utan jatszhatok vele. En viszont csak meglestem, majd mikor lattam, hogy alszik, akkor hagytam is. Azert megerezte, hogy hianyolom, mert ra 5 percre magatol felkelt! Volt nagy orom, olelkezes. Aztan nekem el kellett mennem iskolaba, de mikor jott anya ertem es ott volt Tami is, folytattuk, ahol reggel abbahagytuk.
Csutortok reggel apa vitt suliba, anya meg szaladt tortat dekoralni. Ertem viszont az utobbi jott, majd jottunk is haza, hogy en is jol belakmarozzak a kozkivanatra vett fish&chips-bol.
Ebed utan kidekoraltuk anya felbe hagyott tortajat.
Keso delutan pedig Alida es apa elvitt mindnegyunket a jatszoterre, ahonnan csak fel 8-kor jottunk haza!
Penteken itthon maradtam, mert megbeszeltuk a tanito nenivel, hogy logok egy napot. Delelott elmentunk a varosi uszodaba, ahol eddig mi nem is voltunk meg. Jo nagyot pancsoltunk, jatszottunk. Feloltozes utan rogton ravetodtunk a kocsiban hagyott kekszre, mivel ugy megeheztunk.
Este ismet a jatszoteren kotottunk ki, mivel addigra megint felporogtunk, hiaba a majd' 2 oras uszas delben.
Szombaton elvileg csavarogtunk volna valamerre, de helyette a varosban csaptuk el az idot (konyvtarban, boltokban). Kesoi ebedunk a kertben toltottuk, majd suti keszitesbe fogtunk Alex unokatesonk vasarnapi bulijara.
Vasarnap reggel keson is keltunk es el is banaztuk az idot, igy templomba nem jutottunk el. Helyette befejeztuk a suik kesziteset, szepen feloltoztunk, majd 11 utan mentunk is. Anya elso korben apat es negyunket vitt el, majd hagyott ot 1 orara, mire mamaval es Alidaval utanunk jott. Epp az allat show-ra estek be, ami nagyon izgi volt, mert nem csak ritka allatokat lathattunk, de meg meg is foghattuk, etethettuk oket!
Utana ettunk, majd felkoszontottuk Alexet 3. szulinapja alkalmabol. Ezutan felallitottak egy kicsi ugralovarat, ahol jol kitomboltuk magunk, majd 4 korul elkoszontunk.
Este meg utoljara egyutt pancsiztunk...

3 megjegyzés:

admin írta...

Családi napok! :-)
Aranyosak a gyerkők együtt...
Hú, az a kígyó! :-s
Klassz a torta! Készen veszed a bevonót? Már az ijesztgetős partira készültök? :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon cukik ezek a gyereek,de egyformak a lanyok vagyis hasonlitanak.Ngayon j hetettek volt sok gyerektarsasaggal.Nagyon jok a furdos kepek,es hat a jatszoterezosek is.Lori te mindig olyan csin vagy.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

De jók ezek az együtt pancsizások! Már alig várom, hogy a hugicám nagyobb legyen és együtt fürödhessünk!
Ez az állatsimogatós nagyon klassz lehetett, én is mindegyiket megtapiztam volna!
Pusz