2011. július 6., szerda

Sport nap, iskolai buli, uj baratok - Ruben

Csutortok reggel egyutt mentunk (negyesben) suliba. Sport nap volt a legkisebbeknek, azaz a 3-4 eveseknek. Mig a gyerekek elkeszultek, mi leultunk a fuves palya melle. Nekem nehezen ment nyugton maradnom, be akartam rohangalni a hullahopp karikaert, babzsakert... Vegul apaval a hatterban alldogaltam, hagyvan anyank fenykepeszkedni az elso sorban. Lori nagyon ugyes volt mindenben, de mikor csak siman futni kellett, apa szorkoloi szandekkal bekiabalt, mire noverkem odanezett es elcsuszott a vizes fuvon!!! A futast befejezte, mar sirva, amitol anya szive is majd' megszakadt, de az egyik tanito neni gyorsan felkarolta.
Innen a varosba mentunk, ahol csellengtunk egy sort, majd hazajottunk. Apa nekiallt ebedet fozni, mikor anya uj baratosnoje, Wendy felhivta, hogy menjunk el a jatszohazba, mivel ott van a szulinapos kisfiaval, Lee-vel, aki majd osztalytarsam lesz jovore. En meg boszen aludtam ekkor a babakocsiban, de a csajok megis elmentek 1 oracskara.
Mire hazajottek mar felkeltem, megettek az ebedjuk, es ujra utrakeltunk. Wendy meghivott magukhoz szulinapozni, tortazni. Jo sok gyerek volt, szinte a fel utca atjott enni. Mi is vittunk egy tuzolto tortat, aminek nagy sikere lett, mivel Wendy nem szokott sutni.
Nagyon sokaig maradtunk, apa mar rank is telefonalt. A hazaut sirosan telt, aztan egy gyors pancsolas utan mar agyban is voltunk.
Penteken volt suli buli. Apa hamarabb ment, hogy mindent osszerakjon a grillezeshez. O vitte az osszes husit (hamburger, kolbasz) es a zsemleket, hot dog kifliket is, jo par tubus ketcsuppal a sulinak, mind a babakocsira felhalmozva. Nekunk gyalogszerrel kellett menni, es sikeresen tul is eltuk, bar 3x megprobalkoztam felkereckedni anyahoz, de csak akkor vett fel, amikor egy oriasit borultam.
Az iskola hatalmas jatszoteren voltunk. Az ugralovarnal le is covekelt Lori, ahol anya is talalt maganak havert, igy csak en maradtam magamra. Tobbszor probalkoztam az eltunessel, sokszor magamban csellengtem, nezelodtem, amultam-bamultam. Lufit mar nem sikerult levadasznunk, mert mire kiugralta magat teso, elfogyott mind. Azert vettunk sutiket, edesseget, csokiszoszos gyumolcsrudat, pici pluss allatkat, majd a vegen beneveztuk Lorit arcfestesre is.
Apa kozben lelkesen sutogette a husikat. A vegere maradt meg egy csomo, igy anya is beallt, hogy azokat megsusse az addig ott maradt 'munkasoknak'. (Kozben apat is etette, mert alig evett a buli elott es a cukorszinje veszesen leesett.)
Elkoszontunk, majd haza vettuk az iranyt. Meg beugrottunk a parkba is, bar furcsa mod pont akkor (6-kor) kapcsoltak le a vizet a szokokutas medencenel, ami pedig 7-ig szokott uzemelni. Igy nem pancsolhattunk, pedig fulledt meleg volt, de legalabb egy kicsit meg rohangaltunk, mielott otthon furodni, aludni tertunk volna.
Szombaton a templomnak volt ilyesmi bulija. Ott sokat nem idoztunk; vettunk zsakbamacskat, tombolat, mini tortat, majd elsetaltunk a piacra es haza. Delutan megebedeltunk, majd semmit tevessel toltottuk a nap hatralevo reszet.
Vasarnap egesz delelott arra vartunk, hogy anya engedelyezze a kinti furdest! Nagyon szep, meleg napnak igerkezett, igy vegre 11 utan meg is kaptuk a vizet.
Delben -mar apaval kiegeszulve- elszaladtunk a varosba bevasarolni. Haza csak 3-ra ertunk, majd gyorsan neki is alltunk az ebednek. En paniroztam:
Kesoi ebedunk befejeztevel elrobogtunk a parkba, ahol mar Monikaek is es Wendy-ek is vartak rank. Vissza 7 utan jottunk, megetettuk a lengyel fiukat rantott husival, majd kicsit jatszottunk, s vegul 8-kor elbucsuztunk toluk.
folyt. kov...  :)

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon ugyes volt Lori a versenyeken,szegeny jo nagyot eshetett.Nagyon jo kis programjaitok voltak.Uj baratok is klaszak biztosan es hogy tuzolto auto tortat vitetek.Nagyon jo lehetett a suli buli is,varjuk a folytatast.puszika

admin írta...

Jaj de jó programok!
Legközelebb Apa ne szurkoljon hangosan... :-pp
Szerencsére nálunk is visszatérőben van a nyár, lehet lassan pancsolni.

myboys/kerub írta...

De jo, hogy nalatok is volt ilyen sprotnap, es ahogya kepeken latom, Lori tobb versenyben is reszt vehetett, nagyon ugyes volt! :) Az a suli buli pedig nem semmi lehetett! Igazi gyerekparadicsom :) Ugy tunik (innen olvasva) mintha allandoan szulinapi bulikba jarnatok, tok jo :) Es ugyes a kis kuktad (Ruben), hogy igy szeret segitei a konyhaban...apjara utott? :)
Puszi! Tovabbi izgalmas het(veg)et!

Marika írta...

Meddig kell várni a folyt.köv.-re? Sajnálom Lorit, úgy látszik ő nem szereti a hangos bíztatást :)
Jenke is negatív szúrkoló, mert fel van háborodva, hogy már Ruben is tud panírozni, nem csak ő!
Küldtem Matalánt és pár mondatot is hozzá. mamm