2011. július 19., kedd

Utolso het a suliban - Ruben

Az elmult heten kaptunk hideget, meleget, szelet, de leginkabb esot!
Hetfon eljott megnezni minket Lee (jovore osztalytarsam lesz) es anyukaja, Wendy. Vegig kint jatszottunk, kihasznalva a kellemes idojarast.
Majd miutan elmentek, mind a ketten (!) beajultunk a nappaliban. A takarodo igy jo kesore tolodott.
Kedden Annabelle es Joseph jott el hozzank. Egeszen estig itt voltak, de addig is nagyon szepen eljatszottunk egyutt.
Szerdan apa szabad volt, es mivel meg a szabadsaga alatt beigert egy uszodazast, most potolta hianyossagait. Noverkem nem ment suliba, helyette a vonathoz szaladtunk. Mansfield-be mentunk, eloszor ahhoz az orashoz, akinel apa vette anya szulinapi oraja, mert az ora lapja magaban forog korbe. Azt mondtak, hogy 4-6 het a javitasi ido! Innen egyenesen uszni mentunk. En mar felig aludtam, mire odaertunk, de a vizben magamhoz tertem. Most is az volt a kedvencem, hogy a falrol a vizbe ugorjak, de ezalkalommal uszogumi nelkul!!! Aztan a kb. 10 ugrasnal viz ala merultem, amitol kezdve csak szuloi kez jelenleteben folytattam tevekenysegem.
Nem maradtunk tovabb masfel oranal, mert a vegen mast se csinaltam, mint anyaba kapaszkodtam, faradtsagom jeleul. Atoltoztunk, majd elkoszontunk a recepciostol es en mar aludni is tertem. Kiscsaladom egy pub-ba tert be ebedelni, ahol azt hittek, hogy majd nagy nyugi lesz orakig, de meg 1 oracskat sem aludtam, mikor hirtelen osszerezzenve, sirva ebredtem. Meg jo, hogy Lori addigra befejezte az evest, mert amit a tanyerjan hagyott, azt egy az egyben benyomtam!
Vegul elszaladtunk az egyik bevasarlokozpontba korulnezni, majd pedig keso delutan visszavonatoztunk kisvarosunkba.
Csutortokon volt az utolso elokeszito. Miutan Lorit leadtuk a 'megorzobe', rohantam is elore Lee baratomhoz. Volt ott 2 kisfiu is (kb 10 honaposak), akiket agyba-fobe simiztem, majd kinalgattam nekik az egyik 'nenos' (rendor) autom, de mikor sokadikra sem vettek el, az egyiket jol megnoszogattam hatulrol. Utana sem anya, sem annak a kisfiunak az anyukaja nem tagitott mellolem.
Penteken 11-re mentunk a sulihoz, hogy megnezzuk Lori ev vegi eloadasat. Az osszes kisiskolai csoport (3-4-5 evesek) felvonult es egyutt elenekeltek 2 dalt (a 'Bob the builder'-t es az 'I love you, you love me'-t). Vegig mutogattak a szoveget, amit teso a leheto legprofibban csinalt!!! Persze anyank itthon felejtette a gepet, igy csak a telcsivel keszitett kepeket, amit nem tud ide attenni.
Aznap ejszaka nagyot buliztunk. Mindketten sirva ebredtunk 11 korul, majd Lori a torkara panaszkodva kapott fajdalomcsillapitot es atballagot apa helyere, mire nekem is mehetnekem lett es atmentem anyam helyere aludni.
Szombat delelott vegig zuhogott. En persze mar 5-kor keltem, mert gondoltam, edzesben tartom anyam a szar ejszakank utan. Kora delutan elszaladtunk boltba, ami elott azert tudtunk kicsit pihenni. Utana osszeramoltuk magunk es elsetaltunk lengyel baratainkhoz grillezni. Mivel az eso laba nagyon logott, maradtunk a suto mellett. Azert kesobb kisutott a napocska, meg jatszottunk is kint.
Nagyon, nagyon sokaig maradtunk, 10 utan jottunk el, az utat vegigsirtuk, en csak anyam nyakaban hagytam abba. Ahogy beestunk, rogton agya is lettunk rakva, pedig rendesen koszosak voltunk.
Vasarnap ugyanugy zuhogott az eso, igy a nagy templomi piknikre el sem mentunk. Sot, egesz nap ki sem tettuk a labunk, csak a kertbe rohantunk ki vagy 2x.
6-kor aztan irt Monika, hogy elugrananak, mert nem bir a fiaival es meg akarja oket setaltatni. Jottek is, de nalunk sem viselkedtek jobban, majd 8-kor mar mentek is.
Hetfoi nappal megkezdodott az utolso het a suliban. Taskat mar nem is kell vinni, bar Lori ragaszkodik hozza. Mig o suliban volt, mi a varosban csaszkaltunk, kihasznalva, hogy nem esik par oraig.
Delutan apa itthon volt, ami alatt nehezen, de vegre elhatarozta magat, hogy atmegy egy masik helyre melozni. Ezalatt en alukaltam, mig a csajok kint kalapaltak.
Kedd reggel le lettem passzolva Amy-hez, mig anya randizott Lori tanito nenijevel. Minden szulore volt 10 perc, amig atfutottak, hogy mit tanultak eddig, hogyan produkal a gyerek es hogy mit kene nyomni a nyari szunet folyaman. Ezutan anya visszajott hozzank, de mar nem birtam magammal. Ki akart vinni a szemben levo jatszoterre, de mindenen sirva fakadtam (gumicsizma felvetelen, hintaba ultetesen...), igy a cseperkelo esoben inkabb a boltba vettuk az iranyt, hogy gyorsan bevasaroljunk, mielott mennunk kell Loriert. Amint fizettunk es kifele indultunk, azt vettuk eszre, hogy az emberek nagy tomegben allnak az ajto elott!!! Amint anya kilatott, rajott az okara. Ugy szakadt az eso, hogy a bolt elott allo autokat sem lehetett latni!!! Viszont nekunk nem volt valasztasi lehetosegunk, en esovedobe, mig anya a kapucnijaba bujt es mar szaladtunk is a nehol boka fole ero vizben! (Olyan hirtelen nagy mennyiseg jott, hogy az egyik uton, amit kereszteztunk, a viz felert a kocsik ajtajanak kuszobeig!)
Sulihoz erve anyamon csak a bugyija maradt szaraz! Persze az eso teljesen elallt, mire elindultunk hazafele.
Delutan meg esett rendesen, de 3-ra elallt vegre. Igy jol beoltozve elballagtunk a konyvtarig. Anya remenyei ellenere, nem aludtam el. Azert 1 orat sikerult jo gyerekkent viselkednem, de utana mar tulsagosan belelendultem a konyvdobalasba, igy inkabb a jatszoterre vettuk utunk. A nap kozben hetagra sutott, egy szal poloban is melegunk lett. Kicsit jatszottunk, Lorit meghintaztattuk, de nyugossegem miatt jottunk is haza.

6 megjegyzés:

admin írta...

És ti hol aludtatok, ha a gyerkők birtokba vették az ágyat? :-)))
Kár, hogy csak telós kép lett és nem tudod feltenni...
Hozzánk is megérkezett az esős idő. Furcsa egy nyarunk van már megint... :-s

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nalunk mindig vagyis jo ideje kb 3 hete nem esett egy csep eso sem,de ma bepotolta,igaz gyonyoru idonk volt 4 rendet mostam es mind megszaradt fel ora alatt.Szoval minden oke volt,de estere akkora vihar lett hogy a kerti satrat folkapta es szettorte,a szobank ablakat is betorte a vihar.Szoval jo kis nyar van.Edesek a gyerekek,Lori akkor meg mindig jar sulizni?
Ngayon jo kis programjaitok voltak,jo lehetett az uszas arrol sem csinaltatok kepeket,a sulis eloadasrol sem nagyon kar,hogy nem tudod atrakni.Tenyleg ti hol aludtatok mig a gyerekek elfoglaltak a helyeteket.Vegul Lorinak tenyleg fajt a torka vagy csak haladzsa volt az egesz?
Jo kis moka lehettet Lee-vel,Annabellel es a lengyel kisfiukkal is.puszika

Névtelen írta...

Már látom kitől örökölte Ruben a "szomorú arcot". A bubborékfújós képen lebukott Dév. Csak a gyermek továbbfejlesztette.:)
Alida

Kristóf és Maja írta...

Az igen! A napokban mi is néha Angliában érezzük magunkat. Tegnap is az esőben voltunk a városban, és ma is rájött, miközben a piacon vásároltunk. Kedden meg bár autóval votlunk, anya rendesen szétázott mire a 3 boltot végig jártuk és kipakolt mindent a ház előtt velünk együtt.. Kellemes hétvégét nektek!
És jó nyarat,mert akkor Lorinak is kezdetét veszi a pihenés otthon! :)

Puszi
Maja és Kristóf

myboys/kerub írta...

Nem semmi elmeny lehetett bokaig ero szakado esoben atazva rohanni...A haverozas meg mindig jo programokat csinal nektek :) Ha az evkozben ilyen programdusak voltatok, kivancsi vagyok, mi lesz meg nyari szunetben :)
Puszi nektek!

Marika írta...

Telefonos segítségre lenne szükségem. mamm