2012. február 3., péntek

Bulizos hetvege - Ruben

Hetfo reggelem azzal telt, hogy a szamitogepen hallgattam ovis zeneket, mig anya mogottem eloturta a regi cuccokat. Egy ido utan en is becsatlakoztam, mert talalt erdekes dolgokat is, mint pl a regi szamologepet, amitol azutan egy hetig el se valtam, meg aludni is azzal mentem.
Este aztan jott a nagy tragedia, szuleim nekem estek es lenyirtak a serom!!! Eloszor apa nyirt, anya fogta a fejem, majd csereltek, s vegul fel ora szenvedes utan vegeztek. Ugy uvoltottem, ahogy csak birtam, hatalmas krokodilkonnyeket eresztegetve, amit kovetoen sem konyorultek rajtam, mert be kellett ulnom a kadba, ahol jott a hajmosas...

Masnap
Kedd csak kora delutan hagytuk el a hazat. Suliba mentunk elokeszitobe, ahol most egy aldott jo gyerekkent viselkedtem. Azert azt furanak tartja anya, hogy mikor a vegen enekelunk, en vegig csondben vagyok, mig itthon folyamataban enekelek.
Az elokeszito vegen elkertuk Lorit, igy kicsit hamarabb jott el, de annal nagyobb hisztivel, mert nem volt edesseg. (Dave meg januarban elkezdett neki 1 edesseget vinni mindennap iskola utan. En eloszor nem is tudtam, mert nagyon sokszor o ment erte, en leven ramatyul. Nagyon merges lettem, mert aztan anelkul Lori mar haza se akart jonni!!! Most meg ugye azon harcolunk, hogy visszaszokjon a normalis kerekvagasba, es csak penteken kaphat valamit suli utan. Hat nem konnyu, nagyon hisztis, agressziv, kiabalos, igy az egesz hazaut egy harc kettonk kozott:( - szerk.)
Szerdai napot mar honapok ota nagyon vartuk, azaz csak az osok, mert aznap delutan volt az iskolai talakozo az uj kezdoknek. Mindenki, aki iden juliusig 3 eves, megkapta a kezdesi idopontjat. Igy en aprilis 16-an megyek eloszor!!! Delelottos helyett delutanosra valtott anyam, mert igy nem kell 2x is oda-vissza setalnom, ami kicsit meg sok lenne. Az egyenruham mar megvan, mert Lori az ovet csak 1 evig hordta, azt is csak parszor, mert inkabb csini ruhakban es kardiganokban akart menni, ami a felnapos suli alatt meg megengedett.
Csutortok reggel mi vittuk Lorit, majd mentunk a suli elejebe az elokeszitobe. Most volt egy 7 hetes baba is, akitol anyam csak olvadozott. Innen besetaltunk a varosba, kicsit vasarolgattunk, majd siettunk haza, mert nagyon hideg lett.
Pentek delelott azt figyeltem, hogy miben tudok segiteni anyamnak, aki nagy torta sutesbe kezdett. Persze leginkabb a nyalogatasban jeleskedtem, de hat mas nem volt itthon a posztra.
Loriert apaval egyutt mentunk, majd hazafele vettunk ebednek valot, es a hianyzo dolgokat a tortahoz. Este anya massal se foglalkozott, igy minket apa orokolt meg.
Szombat delben beszaladtunk a varosba, picoltunk egyet, majd a konyvtarba visszavittuk a konyveket, megetettuk a kacsakat es mar itthon is voltunk. Negyed oraval kesobb pedig megerkezett a lengyel barataink apukaja, Pawel, aki elvitt minket hozzajuk. Ott elosztottuk magunk az ismerosok autoiba es mar szaguldoztunk is a jatszohazba! Anya tortajanak nagy sikere volt, a szulinapos, Oscar (6) oda-vissza volt erte es azt mondogatta, hogy ez a legjobb torta a vilagon. A jatszohazba erve en rogton jatszani akartam, igy anyat rangattam, hogy jojjon velem, mig Lori kapott 3 fontot es beallt az arcfestos sorba. Addig ott vart, mig kb fel ora alatt sorra nem kerult. Utana meg 40 percig jatszottunk, majd mentunk enni. Anya mellem ult es amit tudott, azt ellopta a tanyeromrol. Azert en is jol ettem, majd szaladtunk vissza meg egy fel orara jatszani. Vegul jol lefaradva, autoba fel pillanat alatt bealudva hozott minket haza Pawel.
Vasarnap apa szabad volt, mert mentunk az unokaoccse, Jamie szulinapi bulijara. Meglepoen koran (!), mar 9-kor felkelt, de beult a kadba 1 orara... Vegul lustasaga leven taxival mentunk (amugy meg a busz menetrendjet megvaltoztattak es nem is talaltuk a vasarnapi buszokat az ujban). A nagyi hazanal kezdtunk, segitettunk nagynenenknek bepakolni a kajat a kocsiba, majd osszeszedtuk magunk es elsetaltunk a klubba. Most sajna nem volt ugralovar, de helyette volt egy bacsi, aki a discot nyomta, es kulonfele zenes jatekokkal keszult, ami vegen mindig volt edesseg! En inkabb a csalad mellett maradtam, mig noverkem boldogan becsatlakozott az elol bulizokhoz.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ti aztan rengeteget buliztok,szulinapoltok,es milyen nagy divat nalatok a jatszohazas szulinap.Hta nalunk ilyenek nincsenek.Ngayon klasz a torta,anya mindig gyonyorueket keszitesz.Azert pihenj is kozbe,edesek a fotok,Lori haja ujra vagva van,Ruben szegeny mennyi mindent elkell turjon,es akkor aprilistol o is sulis lesz,de klasz lesz.puszika

Alida írta...

Jó lett Ruben haja! Csak valahogy "öregebb" lett. A saját fiaimnál is így érzem, h hajvágás után mintha egy évvel idősebbek lennének. Szóval nagyfiú már a legkisebb unoka is. Jó hogy érkezik az utánpótlás! :)
Alida

Era és Dani írta...

Jó kis frizurája lett Rubennek...tetszik.
Hát igen...szuperek ezek a bulik...
Pusz.