2012. január 30., hétfő

Uncsi het - Lori

Hetfo reggel kozoltem anyammal, hogy felhagyva a mar tobb mint masfel eves hagyomannyal, nadragban akarok iskolaba menni! Ezzel nagy jot tettem, mert fel kellett turnia mindent, hogy talaljon egy eleg hosszu nadragot, ami nem volt, igy egy bokalengoben mentem aznap iskolaba.
Kedd reggel anyam vitt, de ertem apa jott, mert anya az agyat nyomta. Szabadnapos apam fozott delutan, amire mar anyank is elokerult.
Szerdan apa vitt, majd jott ertem az egesz csalad es mentunk kicsit bevasarolni. Egesz uton szenvedtem, hogy 'ehezem es KELL edesseg'. Mire itthon kesz lett a vacsi, mindent benyomtam egy fel pillanat alatt, majd keresemre popkornt is kaptunk.
Csutortokon anya vitt, de az egesz utat vegigsirtam, mert 'merges' voltam. Egyszeruen nem akartam iskolaba menni...
Pentekre mar jo kedvem kerekedett, iskolaba is boldogan mentem, mert tudtam, hogy masnap, szombaton megyunk Katie baratosnemhoz. Busszal mentunk 10 korul. Ebedig jatszottunk, bar nem a legnagyobb bekeben, majd ebedre Kizzy keszitett egy csomo szendvicset. Utana meg maradtunk 2 orat, de nalam is elszakadt a cerna, mert Katie eltepte a rajzom. Vegul Kizzy lehozott egy nagy zacsko kismamaruhat anyanak (anno mi az osszes ruhank nekik adtunk), majd azzal egyutt hazahozott minket.
Delutan anya elment aludni, ahogy apa hazaert, mert este ment dolgozni. Apaval nagyon jot jatszottunk, majd siman kidoltunk aludni.
Vasarnap Monikaekhoz igertuk magunk. Meg rajzoltam is nekik, minden csaladtagnak egy-egy kepet, de akkora szelvihar volt, hogy nem mentunk semerre, mig apa haza nem jott melobol. Mivel megint meccs volt, ment a pubba es vitt minket is! Anya addig itthon maradt, csobbant egy hatalmasat, amibol nekunk megmaradt a viz, es hazaerve rogton beleultunk, apastul egyutt.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Lori masfel eve nemhuzott nadragot a suliba,na az igen.
Nalunk is kis csoportba Szabina imadta a szoknyat de most olyan hidegek vannak hogy inkabb nem adok ra szoknyat.Gondolom anya neha nmagyon jol jonn apihenes.Kivancsi vagyok kit rejt anya a ocakod.puszika

admin írta...

Télen se jár nadrágban? Igazi csaj! :-)
Pocakos ruhák oda-vissza...! Még egy júliusi gyerkőc... :-)