2012. január 13., péntek

Back to school - Lori

Hetfon apa szabad volt, igy negyesben mentunk be a varosba, de nem jartunk sok sikerrel, leven munkaszuneti nap, nem volt sok bolt nyitva. Azert a parkba legalabb beugrottunk, megneztuk a kacsakat, jatszotereztunk, majd mikor epp indultunk, lattuk Annabelle-ket kilepni a parkkal szemkozti hazukbol. A varosba indultak, de miutan anya felvetette, hogy jojjenek velunk a kicsik, boldogan beleegyeztek. Igy kesoi ebedunk hatan fogyasztottuk, majd jatszottunk estig, mig meg nem jott Amy a gyerekeiert.
Apa kedden is szabad volt, es megint a varosba lyukadtunk ki, ugyanis nem volt itthon zoldseg, gyumolcs es ocsem mar 2 napja hisztizett, hogy nem kap banant.
Szerda reggel aztan boldogan keszultem iskolaba. A vitt ebedem mind egy szalig elfogyasztottam, jo kedvvel jottem haza.
Aztan csutortokre mar el is faradtam... nem kellett a szenya, se a korte (pedig az a nagy kedvenc), majd hazaig szenvedtem, feleseltem, Rubent idegesitettem, ezzel anyam is. Itthon pedig ugyanott folytattam, aminek koszonhetoen mar fel 8-kor az igazak almat aludtam.
Pentekre minden ismet szep es jo lett. Megettem az ebedem es meg jol is viselkedtem.
Szombaton besetaltunk a varosba, ruhazati boltba vittuk anyank, mert kellett neki egy furdobugyogo az en vasarnapi uszodas szulinapi bulimra, amire az osztalytarsam, Samatha hivott meg. Mivel jol viselkedtunk a boltba, mi is kaptunk valamit, en Peppa Pig-es bugyikat (jo nagyok a fokhagymagerezd popomra, pedig 4-5 evesre vannak), ocsi pedig autos bugyikat. Innen egyenesen a konyvtarba mentunk, ahol most ocsem is jo gyerek volt, igy addig maradtunk, mig osunk meg nem ehezett.
Vasarnap reggel becsomagoltuk Samantha ajandekat, majd fel 12-kor elkoszontunk a fiuktol. Elsetaltunk a buszhoz, ahol en leghatulra ultem, egyedul, majd ott is voltunk az uszodanal. A kis medence volt nekunk kiberelve, de nem voltunk sokan, csak 10 gyerek. Az 1 oras pancsolas nagyon jo volt, a szulinapos apukaja sokat jatszott velunk. Utana atoltoztunk, majd felmentunk a buli szobaba. Ettunk jo sokat, majd jatszottunk par jatekot
a szulinapos a bekarikazott kislany
es mar le is jart a 2 ora. Hazafele gyalog jottunk, mert anya ugy gondolta, hogy nincs ez olyan messze tolunk (30 perc seta lett), de en jo faradt voltam, szenvedtem rendesen es hiaba kertem, hogy vegyen fel, nem akarta cipelni a hatsom.
Itthon a fiuk meccset neztek. A csirke ugyan sult, de semmi mas nem volt kesz, igy anya nekiallt fozni.
Este nem kellett egyikunket sem altatni, pucer valagu ocsem mar a fulpucolas alatt bepunnyadt.

4 megjegyzés:

admin írta...

Szexi popó! :-))
Most itt is szélvihar van egyébként!
Sajna nálunk nem volt 2 hétig 10 fok (csak tegnap), de azért nem panaszkodhatunk, mert elég gyenge a tél..., eddig!
Nekem Máté még mindig annyira ragaszkodik, hogy nem tudom csak úgy eltessékelni... :-( Pedig már nagyon szűkös a helyem az ágyban! :-p
Akkor még egy júliusi bébi... :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon klasz buliba ment Lori,szulinapi buli medence artyval klasz.Ruben de edes a pucer poojaval.Szegenyke jo faradt lehetett.puszika

csupella írta...

:)
Olyan rég nem jártam nálatok,hogy Rubent már meg sem ismertem!:)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Most laptopit használok, ami elég béna,de a régi gép tönkre ment, nincs más lehetőségem. Tündériek vagytok és jók a képek.A buli is vagány lehetett a fiúk irigykedhetnek, hogy nem lettek meghívva(enyémek is, hogy nem lehettek ott). Szóval a hír igaz, és úgy látom (olvasom) elég jól viseled. Sok puszi nektek és nagyon vigyáz magatokra. Edináék