2012. február 12., vasárnap

Elso ho! - Lori

Hetfo delutan nyitva volt a suli a szulok szamara, hogy megnezzek egy fuzetnyi alkotasaink. Anya jott be, majd kezenfogva bevezettem az osztalyterembe, ahol leultunk es megnezegettuk oket. Sajna haza nem hozhattam, majd ev vegen. Utana jottunk is haza, de hogyan!!! Vegiguvoltottem, mert nem volt edesseg... Itthon se viselkedtem jobban, mert sokat hisztiztem, bantottam Rubent. A kesoi ebedem egy az egyben bevagtam, majd folyamataban arrol panaszkodtam, hogy viszketek. A suliban baranyhimlo terjeng es mi meg nem kaptuk el, de egy darab potty sem volt lathato rajtam.
Kedden anya elszaladt velem Amy-hez es o vitt suliba, mert anyam bevallalat egy uj baba-mama klubot, ahol segitonek kell, de az a masik iranyba van, 9:15-tol minden kedden. Ertem legalabb egyuttesen jottek, a munkabol epp vegzett apammal, es meg a hiszti is elmaradt.
Szerdan apa vitt, majd jott a piacrol, anyaval es a nagynenektol kapott babakocsiban alvo Rubennel egyutt. (Eloszor bele sem akart ulni, majd 5 perc mulva aludt:) - szerk.) Kaptam afonyat, azt majszolgattam hazaig. Este aztan (hogy emiatt vagy sem) vagy 5x mentem kakilni, amibol az egyik megmagyarazhatatlan okokbol a wc mellett landolt.... Anyam tiszta ideg volt, mert tobb bugyit is elhasznaltam, a wc-t is osszekentem, a kistorulkozo, radiator is olyan lett, es mire mindent ujra kitakaritott, szolt Ruben, hogy neki is kell kakilni.
Csutortok reggel mindketten teaval kezdtunk, majd egyutt mentunk suliba, en hatra, Ruben meg elore az elokeszitobe.
Penteken olyan hideg volt, hogy onkentesen felvettem a csizmam! Suliba a hideg nem nagyon jatszunk kint, de azert igy is sikerul eltuntetni a sapim... Ertem a sracok jottek, mert anyank kidolt aludni. Este jot buliztunk apaval, aminek kovetkezteben ossza-visszatortem magam, pedig mar igyis terkepes a labam.
Szombaton besetaltunk a varosba, hogy vegyunk sapit. Megneztunk par boltot, amit Ruben mar a legelejen megunt, de nekem tetszett a dolog, foleg a ruhak kozotti bujocskazas, amitol viszont anyamnak ment fel a pumpaja. Vegul talaltunk sapit, salat es kesztyut nekem, mig ocsinek csak egy sapit, de meg a felprobalas fel pillanatara is kepes volt ugy uvolteni, mintha olnek, majd elokapta a regit, fejere huzta es kozolte, hogy az a 'jo'!
Piacoltunk gyumit, zoldseget, majd mentunk a konyvtarba. Mar 1 oraja voltunk ott, mikor anya elkezdett visitozni, hogy szaladjak nagyon gyorsan az ablakhoz, mert hullik a ho!!! Erre egeszen februar 4-ig kellett varni iden, de megerte, mert onnantol kezdve en is sikongattam es fel-leugralgattam.
Apa odajott ertunk melobol, beugrottunk a boltba kajaert, majd siettunk is haza. En ugyan meg kint maradtam egy jo ideig es elveztem a hopelyheket.
Takarodoig figyeltem, hogy szepen, folyamatosan hullik (kb 10), majd azzal a boldog tudattal mentem aludni, hogy reggel mehetek hogolyozni!
Es nem kellett csalodni, vasaranap reggelre mindent a hofeher ho boritott! Templom elott ocsemmel mar kint nyomultam, majd anya visszafordult a babakocsiert, mert Rubennek nem tetszett a ho melysege. Igy ot anyam az uton huzta-vonta, mig en a jardan rugdostam a havat. Templomban alig volt valaki, a vasarnapi iskolat tanito neni sem tudott eljonni (10 centi ho ennyit jelent Agliaban), de azert bejott velunk egy kedves neni, aki egy egesz jo alkalmat keritett meselessel, rajzolassal, nasizassal.
Ezutan el kellett szaladnunk par dologert a kozeli boltba, de Rubennek annyi ido alatt is ugy lefagytak a kacsoi, hogy a boltban uvoltve allt anyam ele, hogy vegye fel, mert 'fazok anya, fazok anya'. Ja, kesztyut nem hord a srac es ha meglat egyet, akkro vilagga szalad... Igy anya felkapta a 17 kilos, jol beoltoztetett popsijat, mig en hosiesen toltam a kocsit es vasarolgattam, amit kellett.
Innen keresemre a parkon at jottunk haza, de elotte anya takaroba bugyolalva beultette ocsem a babakocsiba. Nem alltunk meg jatszani, csak par masodpercekre, mert anya ugy erezte, hogy a szeme is kiugrik, mire hazataszigalja a babakocsit a friss hoban.
A nap hatralevo reszeben itthon maradtunk, bar -miutan felepult anyank, ebedet fozott, megettuk- ujra kimentunk egy fel orara, hogy hoembert epitsunk es hogolyozzunk.

5 megjegyzés:

admin írta...

Jaj, Lori milyen édességmániás lett! :-o
Anyóca, te hogy vagy? :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jok a fotok, dejo nalatok is havat latni,es Lorit reg nem lattuk naciba talan most eloszor,igazan csinos a nadragba is,szoval aranyosak.Ruben szegeny hogy megfagyott kesztyu nelkul.Na de nalunk is Julia pici idejig hagyja a kesztyut majd lehuza es mikor fazik keri vissza huzni.Anya ti hogy vagytok a pici pocaklakodal.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

De jó, hogy nálatok is esett a hó! Nem csoda, hogy örültél neki! (Bár nálunk annyi van, hogy már elegem van belőle, már a tavaszt várom!)
Szegény anyud! Remélem, nem ártott meg neki ez a sok cipekedés. Azért vigyázzo magára meg a babára!
Puszi

Bea írta...

Nálunk is van hó,és már anyánk unja! De cuki hóembert építettetek.
Beus

Bea írta...

Debi,hát csak lemaradtam pár hétről,most nézegetek vissza és látom hogy jön a 3. bébi?????? :) HAjrá!!!!! Puszi!!
Beus