2011. június 19., vasárnap

4 eves lettem!!! - Lori

Vasarnap delelott itthon lustultunk, majd delben elindultunk Monikaekhoz. Nagyon bator volt anyank, mert engem bicon, ocskost meg motoron hagyott menni, mig az eso laba rendesen logott. Ahogy odaertunk, el is kezdett szakadni. 2-ig maradtunk csak, mert apa 3-kor vegzett es talakat beszeltunk meg a boltnal. Nagy esoben haza bicoztam, a motort a fiuknal hagytuk, emiatt Ruben vegiguvoltotte az utat, igy anya cipelhette, mig fogta a biciklim kormanyat es kerulgette a pocsolyakat.
Apas talakank utan bevasaroltunk, majd a parkon at jottunk haza, ahol a gumicsizmammal megint jol belemasztam a patakba.
Hetfon reggel suliba kezdtem, majd utana varosba szaladtunk. Egesz sokat voltunk a kertben, mert vegre kicsit szep ido volt es anya nagy atultetesbe kezdett. (A napraforgok tul magasak, elveszik a napot a kisebbektol, igy ki kell koltozniuk a kerites melle.) Talaltunk egy csigat is, akinek vagy masfel oran at orultunk.
Kedd meg melegebb volt, meg tobbet csavarogtunk a varosban, hogy beszerezzuk a szombati bulimhoz szukseges dolgokat. Este elovettuk ocsi kerekparjat, leeresztettuk az ulest (meg a fekeket kene kicserelni), de meg igy is nagyon batortalanul ul ra a srac. Azert tologatasban mar nagyon jo.
Szerdan volt az eslo hosszabb napom az iskolaba. Reggel vittem az uzsonnas taskam, szendviccsel, banannal, keksszel es vizzel. Ebed utan jottunk csak el, igy anyanak volt ideje kitakaritani itthon hetvegere. Este ismet kiultunk a kertbe, es jol benyomtuk a vegre szerencsesen valasztott gorogdinnyenket. (Itt valami siralmas valasztek van az otthonihoz kepest.)
Csutortokon mar nem csavarogtunk, hanem rogton hazajottunk. Gyors ebed utan anya nekiallt a tortam piskotajanak az elkeszitesehez. Mindig csak mini tortakat csinaltunk, merthat negyunknek az kell, igy most nagyon parazott, hogy 10 tojasos pikotat sikerul-e megsutni?! Kozben a kokusz- es sutotok golyok elkeszitesenek is hozzalattunk, igy estere volt mibol csemegezni. A piskotabol is jutott, mert tokre pont jo lett, es amit leszabott rola anya, hogy felkor alakja legyen, rogton benyomtuk.
Penteken apa jott ertem az iskolaba, ket es fel hetes szabadsaga elso napjan. Kaptam szulinapi matricat a tanito nenitol, meg enekeltek is nekem, de az egyik fulbevalom (klippes) csak sikerult elhagynom.
Varosba mentunk anyaekkal kiegeszulve es jol bevasaroltunk vizbol, szorpbol, kenyerbol, felvagottbol..., hogy legyen minden szombatra.
Delutan anya elkeszult a tortammal,
(Ehhez meg jott masnap 'antenna' es labak is)
muffinnal, sutikkel; majd este beesett Ellie is. Aludni jo keson mentunk, mert nagy izgalomban voltunk a masnapi parti miatt.
Szombat reggel mar 7 elott felkeltem, pedig altalaban 9-ig alszom! Hatalmas vigyorral jelentem meg anyam elott es rogton kozoltem is vele, mintha elfelejtette volna, hogy 'ma van a szulinapom! es apanak is!'
Apa 9-kor kelt, 10-re mar a buszvegen voltunk felszedni Pete occset es az o kisfiat, Owen-t. Utana elugrottunk a piacra szoloert, postara es mar jottunk is vissza.
Delben nagyon nehezen birtunk magunkkal, Ruben el is ment aludni, mig en kb 10 percenkent kerdezgettem, hogy kezdodik-e mar a bulim? Vegul 20 perccel 2 elott osszepakoltunk es -a csopogo eso ellenere batran- nekivagtunk a parknak piknikezni. Apa huga, Georgie es fiai, Jamie es Alex epp akkor erkeztek meg. A parkba erve lepakoltunk, anya eloszedte a kajakat (kozben rajott, hogy a fenykepezogepett itthon hagyta), ami alatt mar kezdtek is feltunedezni kisbarataim. Jott Ellie-May es anyukaja, Samata es anyukaja, Lilly es anyukaja, Annabelle es Joseph Amy-vel es Joe-val, Jagroop noverevel es anyukajukkal, Katie es George anyukajukkal es a fiuk, Oscar, Oliver, Xavier a szuleikkel. Rengeteg mindent kaptam hirtelen (paran meg apa szulinapjarol is megemlekeztek), de az elso par utan mar nem is erdekeltek az ajandekok, csak a lufi, amit Annabelle-tol kaptam. Egy gyonyoru rozsaszin, csillag formajuk heliumos lufi, nagy 4-essel. Ezzel szaladgaltam fel s ala a parkban, meg kolcson is adtam annak, aki szepen kerte! Aztan jott Oliver...na o egy nagyon durva kisfiu...kitepte a kezembol, de ugy, hogy elszakitotta a szalagot es elrepult!!! Uvoltottem, mint akit olnek...szuleim szive majd megszakadt, hogy egyik pillanatrol a masikra igy osszeomlott kicsi vilagom. Nehezen es sokara nyugodtam csak meg, kozben elenekeltuk a 'Happy birthday-t', felvagtuk a tortam is, hogy eltereljek a figyelmem az egrol (azt furkesztem meg ezer evig). Vegul helyreallt a beke, de mar nem maradtunk sokaig, mert kezdett beborulni es a szel is feltamadt. Osszepakoltunk, minden gyereknek adtunk egy parti zacskot (par mini jatekkal, kis edesseggel), elkoszontunk toluk, kidobtuk a 2 teli szemeteszsakot, majd meg tobb mindennel felpakolva mint jottunk (a sok ajandek miatt) hazafele vettuk utunk.
Vacsira apa osszedobott nemi fott kajat, hogy az egesz napos edesseg turat valami rendes etellel zarjuk, kicsit teveztunk,
majd elmentunk furodni, fel 9-kor pedig aludni. Nem nagyon kellett altatni.

4 megjegyzés:

admin írta...

Happy B-Day, Lori! :-D
Anya, klassz lett a tortád!
De ha jól emlékszem, nem ez volt betervezve... :-DDD
Gyártottad rá a bevonót, vagy vetted?
Rubennek meg még biztos fura az a "nagy" járgány. Majd megszokja, aztán hasít vele ezerrel!
Pusszantás!

myboys/kerub írta...

Jo nagy buli volt...ha jol szamoltam, min, 27-en voltatok??? Nem semmi! Ugyesen felkeszultel, es naaagyon mutatos lett a torta, igazi cukrasznak is elmehetnel :) Kis osszetuzesek mindig akadnak, de alapjaban veve biztosan nagyon klassz hangulatban telt a szulinap. Igy utolag is nagyon boldog szulinapot kivanunk a nagylanynak! :)Puszi

Olivia ℇ Alexandra írta...

Boldog szülinapot Lori! De nagy làny lettél!
A tortàd nagyon klassz :)))
Kàr, hogy nem készültek képek a bulidrol, azt a lufit én is megnéztem volna. Sajna ilyen durva és figyelmetlen gyerekek mindig és mindenhol vannak :(((
Még egyszer sok puszi:
Olivia

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog szulinapot draga Lori utolag is,Sajnos lemaradtunk kicsit mivel nyaralni voltunk,de mar itt vagyunk,de sok ajcsit kaptal,kar hogy nincsenek fotok.Szegenykem nagyon elszomorodhattal mikor kiteptek alufit a kezedbol es az elszalt.puszika