2012. augusztus 1., szerda

Elso bejegyzesem - Elliott (juli 23-29)

6 naposan
Sziasztok, Elliott vagyok. Mostantol kezdve en fogom vezetni a naplot, mert Lori kapott mar 5, mig Ruben 3 evet. Es ki tudja, anya talan visszamegy melozni jovore es akkor nekem csak 1 ev jut...
Mult het hetfon naaagyon meleg volt. Termeszetesen az egesz varos a parkban volt a szokokutas medencenel. Apanak be kellett ugrania a munkahelyere, ill. vasarolni, igy anya bevallalta, hogy harmunkkal marad vizezni. En (6 naposan) ugyan vegig jo gyerek voltam es csak aludtam,
de anyamnak hamar megfajdult mindene a foldon ulestol.
Vegul masfel ora elteltevel megjott apank, vett a nagyoknak jegkremet, majd hazajottunk.
Kedd delelottre volt idopontunk a regisztracios irodaba (ugyanott, ahol a szuleink egybekeltek). Regisztralva lettem, megkaptam az anyakonyvi kivonatom, mig tesoim mindent a feje tetejere allitottak. Innen elugrottunk a boltba megvenni az ebedunk, majd egyenesen haza. Apa felpumpalta a medencet, megtoltotte vizzel es mar lehetett is csobbanni, mig o nekiallt fozni.
Fel 4-kor aztan kidobtunk mindenkit, hogy -a nagy melegben- felsetaljanak az uszodaba. Ment a mama is, hogy megnezze, milyen ugyes noverkem.
Este pedig furdeshez vetkozve vettuk eszre, hogy leesett a koldokcsonkom.
Ruben total kidolve
Szerdan ment vissza apa melozni. Huga, Georgina nagynenenk jott minket megnezni. Hozta unokatesoink, Jamie es Alex-et is.
4-ig maradtak, majd elsetaltak a parkba kicsit, mert a fiuk is kiakartak probalni a szokokutat.
Csutortokon 10-re jott megnezni engem anya Del-Afrika-i baratosneja, Mel. Hozott nekem ajandekot is, anyanak meg szoptatos herbal (?) teat. 12-kor pedig jott a 'health visitor' (egeszsegugyi latogato), aki majd atvesz minket a vedonotol. Nem maradt sokaig, csak megnezte, hogy jol vagyok/vagyunk-e. Mutattuk neki, hogy a koldokombol kiall egy kis 'hus' darab, amire azt mondta, hogy meg kell mutatni a korzetinek.
Delutan anya befaradt, igy szabadnapos apank elment a tobbiekkel konyvtarozni.
Penteken kora delutan vitte ki a nagyokat mama. Ra egy orara jottek Monikaek megnezni engem, mivel naluk is johet a baba barmikor es elotte meg latni akart.
Apaval, anyaval es Lorival 3-ra mentunk a korzetihez. Megnezte a koldokom, majd mondta, hogy azzal nincsen semmi baj, mert majd visszahuzodik, de azert adott kremet, hogy ne fertozodjon el. Innen hazaszaladtunk, mert apanak mennie is kellett melozni.
Este ismet sikerult 8-kor megfurodnom, de most nagyon nem tudtam lenyugodni, igy anya fel 10-ig razta a hatsom, majd ahogy megjott apa, atvett es o razta, mig neztuk az Olimpia megnyitojat. 11-kor aztan kiutottem magam es egeszen 5-ig aludtam! Ami anyanak nagyon jol jott volna, ha kozben apam nem kohogi vegig az ejszakat ill. Ruben nem maszik az agyaba azzal, hogy faj a fule es nagyon kohog...
Szombaton a vedonore kellett varnunk, aki 1-kor jott (nem modjak meg elore az idopontot, csak a napot). Megmert, 3620 g voltam, epp csak a szuletesi sulyom alatt. Vegul kozolte velunk, hogy mivel minden rendben van, atad a 'health visitor'-nak.
Ebedre pizza volt DVD-vel.
Keso delutan mama kivitte a nagyokat vonatokat nezni, dombot maszni, ami alatt anya alvasra keszult, de mivel en vegigrinyaltam, igy nem jott ossze a terve. 8-kor aztan furodtem, majd jo gyerekkent bealudtam fel 2-ig!
Vasarnap apa meloba, tobbiek templomba mentek. Legalabb 3 orat voltunk magunkban, de abbol osszesen sem aludtam egynel tobbet, legjobb anya kezeben volt, de meg ott is leginkabb csak panaszkodtam. Mergemben meg at is fordultam hasrol hatra.
1-kor mar tesoimmal kiegeszulve hagytuk el a hazat, mert anyanak elege lett belolem. 3-kor osszetaliztunk munkabol lelepo apankkal, kiultunk a szep napsutesben az egyik pub udvaraba es egeszen 4-ig maradtunk, mikoris elkezdtem mozgolodni, hogy ehezem.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De cuki ez az Elliot baba,hu milyen nagyokat alszik mar kinn es hat mar zajlik korulotte az elet.Mennyi lattogatoja volt mar 6 naposan.Nagyon edes a kepeken es nem semi ahogy atfordult mergeben ilyen hamar.Majd anya keszits szep kozlei fotot is hogy megnezzuk kire is hasonlit a kis draga.puszika

Alida írta...

Nagyon szép és ügyes baba!

Sz-K írta...

Gratulálok a kis Elliotthoz. Sok egészséget Nektek. Üdv Judit

Era és Dani írta...

Sziasztok...először is gratulálok.....gyönyörűek vagytok,nagyon édes babó...nem semmi hogy megfordult!!!
Jó egészséget kívánunk,pusz.

Kristóf és Maja írta...

Szia!

Anya, le a kalappal! 6 napos friss császáros sebbel a parkban ücsörögni a földön,meg 3 gyerekkel "kirándulgatni"... Stramm csaj vagy! :) Nekem ez nem ment volna..

Szilvi