2012. augusztus 7., kedd

Elliott szuletese - anya irja

Azt hiszem ez lesz a legrovidebb es egyben a legvidamabb szuletestortenetem.
Keddi napon 12-re voltunk berendelve a korhazba. Rogton a muto melletti szobaba (megfigyelobe) lettunk beterelve.
Elvileg lett volna egy masik anyuka is elojegyezve csaszarra, de meg ejszaka bejott fajasokkal es akkor mutottek, igy csak en maradtam nekik. Szerencsere nem jott kozbe surgossegi eset sem.
Talakoztam a csaszart vegzo dokival is, egy nagyon magas, testes, fekete, tort angolt beszelo sebesz volt. Rogton feltettem a kerdesem, hogy ugyanott fog-e vagni vagy kicsit feljebb, mint azt a kollegaja anno pedzegette. Eloszor nem is ertette, hogy miert kerdezem, mert hat neki egyertelmu volt, hogy ugyanott vag... de akkor meg en nem ertem, hogy a masik doki minek idegelt ezzel.
Vegul kicsivel 2 elott megkaptam a korhazi ruham, kateterem, terdzoknim, majd latva Dave sapadt arcat, kozoltem vele, hogy nem kell bejonnie, mert a vegen meg o fog surgossegi ellatasban reszesulni.
A mutoben mindenki mosolygosan fogadott; kerdeztek, hogy vagyok, fiut vagy lanyt varok, van-e mar gyerekem... Szoval nagyon baratsagos volt a kornyezet, leszamitva egy tanulo, kb 20 eves doktoranduszt, akinek pontosan a labaim 'koze' kellett beallnia es onnan nezni vegig az elokeszuletet. Ekkor ugye meg nem volt elottem a ponyva, igy lattam, hogy a mar teljesen elerzestelenitett, fedetlen labaimat hogy pakolgatjak, hasamat fertotlenitik, majd vegul leteritik egy nagy lepedovel, a megfelelo helyen a lyukkal a csaszarhoz, ami vegul feljott egeszen elem, odacsipeszelve 2 infuzios allvanyhoz. Innentol kezdve nem lattam semmit, de az altatos doki nagyon jo fej volt, vegig a fejemnel allt es kozvetitette a tortenteket. Csak ugy mellekesen megkerdeztem, hogy lathatom-e, amikor kihuzzak a bebit, mire siman rabolintott. Csak par percet kellett varnom, leeresztette a ponyvat es mar lathattam is, ahogy egy feher magzatmazas fejecske elobukkan!!! A vallai viszont beakadtak, igy felkerult ujra a 'sotetito fuggony', de ra par pillanatra fel is sirt Elliott, igy megnyugodtam, hogy minden rendben. Rogton odahoztak hozzam, ahogy becsavartak egy torulkozobe, majd kerdezte Nic (a szulesznom), hogy fogja-e ott a fejemnel, mig vegeznek, de mondtam nem kell faradni, inkabb vigye ki az apjanak. Dave persze mar tukon ult, de -utolag- mondta, hogy amint hallott felsirni, o is megnyugodott.
Innentol kezdve kb fel ora alatt osszevartak, majd attettek az agyamra es visszatoltak a megfigyelobe.
Kedves ferjem gyorsan meggyozodott rola, hogy en is jol vagyok, szedte is a satorfajat es elszaladt az uszodaba felszedni a tobbieket.
Miutan megjott a banda csak 1 orat maradtak, mert faradtak es ehesek voltak. Engem meg kb 6-ig a megfigyeloben tartottak, majd -vegre- feloltoztettek a gyerekem es atvittek minket a szuleszetre. A szobank tele volt, azaz 4 anyuka, 4 ujszulott. Rajtunk kivul mindenki masodik/harmadik napjat toltotte mar ott, ami leginkabb abban nyilvanult meg, hogy mig szerencsetlen Elliott tok faradtan szinte vegigaludta, addig a tobbiek vegiguvoltottek az egesz ejszakat.
Masnap delelott lekerult rolam a kotes, megneztek a sebem, majd elkuldtek zuhanyozni. Kesobb jott a gyerekorvos megvizsgalni Elliott-ot, mindent rendben talalt es mondta, hogy csutortokon mehetunk is haza.
Igy aztan csutortokon mas se tortent, mint csak vartam es vartam. Ugyanis aznap egyik bebi szuletett a masik utan es alig maradt rank szemelyzet, igy eleg lassan sikerult elintezni a hazamenok papirjait. Vegul 3 elott par perccel hagytuk el a korhazat, majd futottunk-szaladtunk (leginkabbis Dave), hogy meg a nagyokat is idoben el tudjuk hozni a sulibol.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ez tenyleg szep es gyors szuletes volt.Elliot csodas kisbaba,es lattom raktal fol kozeli kepet is rola ahogy kertem,koszi

Alida írta...

Végre egy "normális" szülés! Örülünk neki, és Elliott tényleg nagyon szép baba.