2011. november 23., szerda

Vagyunk meg - Ruben

2 hetes eltunesunk oka irodeakunk volt. Visszahivtak az irodaba 2 hetre, ami mellett csinalta a klubos melot is estenkent, igy gepe ele ulni nem maradt ido.
De amugy sem tortent sok minden. En ugyan kisse begozoltem mostanaban, ami az emberek tobbsege szerint valoszinuleg a 'rossz gyerek' kategoriaba esne, de szuleim okosan belatjak, hogy Lori ugyanilyen volt ennyi idosen, bar akkor azt hittek, hogy az en jovetelem valtottak ezt ki belole.
Elokeszitobe nem voltam egy ideje, mert nathabol ki s be vagyunk lassan 1 honapja. Azert anyaval mindig elmentem a tanfolyamara, ahol szinten van gyerekfelugyelet, es naaagyon jol viselkedtem.
Es kiragadva mult vasarnapot... voltunk templomban, reszemrol es anyamrol az elso alkalom 4 het (!) utan. Volt tobb izgis dolog is; megkereszteltek egy 13 hetes kislanyt, aki utana 'bejott' hozzank bemutatkozni. Az anyukaja mondta, hogy menjunk es nezzuk meg, de noverkemmel mindketten megtartottuk a tisztes tavolsagot. (Komolyan mondom egy kutyahoz batrabban allnanak hozza, mint ahhoz a csopseghez:) - szerk.) Rogton a keresztelo utan bevonultunk sort alkotni a templom vegebol az elejeig es a hatul osszegyujtott 'cipos dobozokat' (amik karacsonyra mennek a nehezebb sorsu gyerekeknek Afrikaba, Ukrajnaba...) egymasnak passzolva adtuk elore, majd az utolso par darabbal magunk is elore setaltunk. Utana kicsit meg visszamentunk a termunkbe rajzolni, majd megint kihivott minket a tanito neni, kaptunk fonott kosarkakat falevelekkel es beallva az elol halado pap bacsi utan, szortunk a menet ele.
Nehany kep a hetvegerol:

U.I.: Bea, nem tudok hozzatok irni ezer eve!!! Add meg legyszi az e-mail cimed, hogy legalabb oda tudjak irni.

2 megjegyzés:

Bea írta...

Hiszti nálunk is megvan,kész idegbaj.Eddig úgy gondoltam biztos azért mert türelmetlen vagyok a terhesség miatt.De nem látom mindenkinél vannak hiztizős problémák.NA mondjuk ettől nem nyugodtam meg,de legalább tudom nem vagyok egyedül.
Nemtudom miért nem lehet írni,némelyik bloghoz engem sem enged válaszolni,most is nagy nehezen,többedszerre bejelentkezve sikerült.
Az e-mail címem:tbbea24@freemail.hu
Beus

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek a gyerekek,es utanozasba sincs hiany.Anya akkor nalatok nem lenne jo egy kistestver ha ennyire nem akartak oda menni.De klasz hogy ennyi jo program van feletek.Tavaly karacsonykor nalunk a faluba rengeteg gyerek kapott cipodobozos ajandekot kulfoldrol,mi is kaptunk 2 dobozzal.puszi