2011. augusztus 23., kedd

Itt vannak a mamaek!!! - Ruben

Vasarnap delutan meg volt az orom! En egy kicsit tavolsagtarto voltam, de hamar megbaratkoztam a csajokkal, Lillaval es Jenivel. Mivel sokat ultek a kocsiban, este elsetaltunk a jatszoterre es csak fel 8-kor jottunk vissza.
Hetfon -lusta mod- csak a varosba mentunk a tavolbol erkezett rokonainkkal, de igy is gyorsan elrepult az ido.
Kedden a Sherwood-i erdobe latogattunk el, ahol eloszor jo nagyot setaltunk, majd leultunk piknikezni, utana kacsakat etettunk, majd jatszotereztunk. Keso delutan, jo faradtan ertunk haza.
Szerdan Mansfield-ben jartunk. Meg apa is jott, az volt az egyetlen szabadnapja a heten. Volt valami buli a varos kozepen, ahol kaptunk lufit, beneztunk par boltba, visszakaptuk anya -kb 2 honapja leadott es ujra cserelt- karorajat, majd elkoszontunk Andrastol es Lillatol, mert ok meg elkocsikaztak megnezni Robin Hood fajat, mi meg visszavonatoztunk.
Estere grillezest terveztunk, de amint elkezdtuk, rank szakadt az eg. Andras -Lori segedletevel- probalt ra jo megoldast talalni.
Csutortokon sem mentunk messzire, mert Andras 'hazat' epitett a bicikliknek, ami miatt otthon kellett maradnia, hogy idoben elkeszuljon. Azert igy is jutott izgi a varosba menetelunk alatt, mert pont a setalo utca alatt tort el a vizvezetek, elaztatva egy jokora reszt.
Este pedig megunnepeltuk nagybatyank szulinapjat, ahol nagy drama volt Ruben reszerol, mert nem o fujhatta el a gyertyakat.
Pentek reggel aztan nagy futas-szaladas volt, Andrasek vonata ment Londonba. A nap hatralevo reszeben alig csinaltunk valamit, de legalabb szepen eljatszottunk harmasban. Ez leginkabb Jeni miatt van, mert miota itt van, kevesebbet bantom Rubent es probalok hozza olyan kedves lenni, mint Jeni.
Szombat kora delutan autoba ultunk es elmentunk egy 10 percre levo faluba, ahol potom penzert vettunk egy hasznalt autosulest. Azzal gazdagodva bekocsikaztunk a hegyekbe, hogy megnezzuk a tobb ezer eves barlangokat. Batran babakocsi nelkul mentunk es nagyon ugyesen, nagyon is sokat setaltam, de egy ido utan anyanak kellett cipelnie a nehez popom.
Vasarnap -csak kicsit kesve- templomba mentunk. Most semmi hiszti nem volt, csendben jatszottam az autokkal, kicsit szinezgettem. Jeni figyelt a legjobban a tanito nenire, de sokszor kifejezte nem tetszeset, mert nem ertette, hogy mit mond. Az elkeszult rajzainkkal a mise vegen elore is mentunk, mindannyian felalltunk egy sorba es szepen mutattuk, hogy mit keszitettunk.
Az ebed borso leves volt, amibe a mama -szamomra ismeretlen formatumu- tesztat mert rakni, amin uuuugy kivertem a balhet, hogy anya kirakott a konyhabol, mire mergemben bementem a nappaliba es lefekudtem aludni. A csajok addig kint elveztek a meleget, egymason hintazva, majd vizet is kaptak, mikor mar en is megjelentem, mert pisilnem kellett, igy 45 percet sem aludtam.
Este apa furdetett, oltoztetett pizsibe, majd szoltak szuleim, hogy elmennek bulizni. Az elejen egesz jol fogadtam a hirt, de utana korbe-korbe jartam a haz szobait, szolongatva anyam. Vegul onszantambol befekudtem az agyamba, majd a mama ram csukta az ajtot es lekapcsolta a lampat (ahogy anya is mindig csinalja), amit total elkeseredtem es uvoltve sirni kezdtem, de a faradtsag miatt csak par percig birtam, majd bealudtam.

6 megjegyzés:

Alida írta...

Már úgy vártam, h írj!
Úgy látom jól telik nálatok az idő, és a csajok nagyon élvezik egymás társaságát. Nálunk most nagyon meleg van, kénytelenek vagyunk strandra járni. :)
Puszi: Alida

myboys/kerub írta...

De jo, hogy ilyen szepen es vidaman telik a mamazos-rokonozos napok :) Tok jo helyekre viszitek oket, az a barlangos kifejezetten tetszik :) Orulok, hogy sikerult gyerkocok nelkul is bulizni kicsit, ez is kell. A szulinapi tortaid fantasztikusak!! Azt nem ertem, nalatok (ott fent raadasul) hogy lehet mindig ennyivel jobb ido, mint itt "lent" nalunk? Vagy ti is igy hozzaszoktatok mar az angol "hot" idojarashoz? Hany fokban van nalatok "standido"? :)
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo is neha egy kis rokonsag.Jo kis programokat szerveztetek,klas znapjaitok voltak.De szep kpeket keszitettek.Jo lehettet a grillezes az eso ellenere, a barlangaszas es a templomozas es minden mas.Latszik a kepekbol hogy klasz napokon vagytok tul.Szep nagyon a torta.puszika

Kristóf és Maja írta...

Micsoda izgi kalandok. És még jobb hogy a mamáék és a rokonok is ott vannak nálatok. Így izgalmasabb az élet gondolom. Bár azért ti nem szoktatok utankozni. Azok a fotók a barlangoknál és a folyónál nagyon szépek! :) Ezek szerint már arra is felébredsz Ruben ha pisilned kell? Nagyon ügyes vagy.. Én ma is össze vissza pisiltem mindent mamáéknál.. :( Pedig itthon az elmúlt napokban olyan szépen működött... :( Anyát kicsit elszomorítja ez az összevisszaság. ..
Kellemes hetet nektek!!!
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Bővült a család! :-)
Rég jártatok felénk...

csupella írta...

Izgalmas hét áll mögöttetek.A nagy bagázs csuda jó programokat talált.