2009. július 22., szerda

Pénz - Lori

Ma reggel fél 10-kor keltünk! Azaz apa kelt ekkor, szerencsére, mivel 10-re kellett mennie dolgozni. Anya nagyon örült, hogy végre ilyen hosszan alhatott; meg is dicsérte Rubent:)
Apa elrobogott, míg én épp anyától koldultam egy kis kakaóport az este lefejt anyatejbe.
Igen, ismét iszom. Mivel az étvágyam nagyon leromlott, most így próbálkozik anya. Alig eszek ebédet. A főtt kaja valahogy nem megy, pedig sokszor olyat főznek a szüleim, ami az én ’kedvencem’.
Vasárnap elugrottunk a Tescoba. Nagyon jó gyerek voltam, végig sétáltam az ősök mellett, szót fogadtam; csak nézegettem a termékeket, de semmiért sem vertem ki a balhét! Hazaérve láttam apát, hogy elrakja az apróját. Mentem is kunyerálni némit, szépen mondva, hogy ’pénz’. Míg anyám büszkén verte a mellkasát, apa csak csúnya szemekkel nézett rá, hogy ’azért tanulhatna ez a gyerek pár angol szót is már’.
Esős napokra marad a legó mostanság.

5 megjegyzés:

admin írta...

Hali!
Nálatok is kánikula van? Lehet, hogy azért nem megy annyira a kaja...
Máté is kevesebbeket eszik (de lehet, hogy ő egyszerűen csak beállt egy fix adagra...).
Apa meg ne csúnyán nézzen, hanem tanítsa az angolt! Anya majd tanítja a magyart...! :-D
Puszi, Timi

admin írta...

Debi, tudod, mi a fura!? Úgy emlékszem, hogy a babaszobán még írtam egy olyan bejegyzést, hogy elköltözött a mi naplónk is. Most ezt vagy törölték, vagy én vagyok "fáradt" és nem is írtam bele abba a naplóba... Lehet, hogy csak neked írtam? Meg az ismerőseimnek az e-mailt este? Aztamindenit, de nem emlékszem..... :-O
Na mindegy, az utsó bejegyzéshez megint odaírtam az új elérhetőséget... Ha eltűnik egy idő után, nem én vagyok agyilag zokni. :-P
T.

admin írta...

Ha én az le tudnám írni, milyen az ültetős játék.... Megpróbálom!
Nekem háttal van a gyerek ülőhelyzetben, a két kezem a két comját fogja és távolabb kell engedni magamtól, majd vissza (azért van, gondolom, hogy tartsa a fejét....). Hát nem tudom, érted??? A pelenkázó felett csináltam, nehogy baj legyen, mondta is a doki, hogy ágy felett csináljuk.
T.

admin írta...

Ej-haj! Ide be lehet szúrni vonalzót???? Hú de jó!

csupella írta...

Szerintem maradj a magyar szavaknál,mert én is azt értem.