2009. július 24., péntek

Alvás - Ruben

A múlt heti hajnalozásaimat követően mostanság jó gyerekként alszok. Egyik nap fél 11-kor keltem, másnap 9-kor, ma meg 7-kor! Igaz ma vissza se aludtam egy jó darabig, pedig jó lett volna. Csak valami mindig történt: Lori riasztott fel, anya nyúzott… Végül már ott voltunk, hogy kimegyünk, a többiek épp cipőt húztak, míg én teljesen kifáradva bealudtam az autósülésembe. Ilyet se produkáltam még, de annyira fáradt voltam, hogy akkor se keltem fel, amikor anya átpakolt a babakocsiba.


Egyre jobban megy a fogás. Így a zenei készségem is jobban tudom fejleszteni.


Amúgy borzasztóan csikis vagyok:) És persze senki sem hagyná ki, hogy jól megdögönyözzön. Olyanokat tudok kacagni, hogy csak zeng a szoba.
Kaptam pár pizsit nagynénémtől. Ilyen menő:

3 megjegyzés:

admin írta...

Milyen jó kis hörcsögpofija van Rubennek... akárcsak Máténak! :-)
De nem sok képen látszik (most leginkább az autósülésesen), meg persze az se mindegy, milyen pózícióban van a bébi.
Máté is fogdosódik már, csak nem mindig tud róla. Van egy 8-as alakú rágókája és órákig képes szorítani, de természetesen az első pár perc után elfelejti, hogy a kezében van! ;-)
Azért Rubennél ez már tudatos, nagyjából már tudja, hogy van keze...:-D
T.

Bea írta...

Lori,csak így tovább.Egy nőnek adnia kell magára és pénz nélük nem megy.:)
Ruben,tök jó a piszid,ebbe igazán jó aludni éjszaka.
Bencikusék

csupella írta...

Nagyon édesen alszol.
És ebben a pizsiben álomszép vagy:)